به گزارش برنا؛ دکتر سید حمید سجادی ضمن ابزار خرسندی از حضور در بین مردم شریف و ورزش دوست استان سیستان و بلوچستان و قدردانی از نمایندگان و استاندار استان بابت دعوت ومیزبانی شان اظهار داشت: در تهران در خدمت نمایندگان محترم بودیم، نامه هایشان را دریافت کرده در دستور کار قرارداده و برخود وظیفه دانستم که در اولین فرصت، بین مردم خونگرم این استان ، همکاران و ورزشکاران پرتلاش سیستان و بلوچستان حضور پیداکنم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: خدارا شاکرم که امروز در نود و یکمین روز از خدمتم در دولت مردمی ایت الله رییسی، در خدمت مردم منطقه ای هستم که بخشی از تاریخ و اسطوره کشورم در ان رقم خورده است .

دکتر سید حمید سجادی در خصوص زمان اتمام پروژه های ورزشی شمال استان اظهار داشت: در یک دهه گذشته، برخی از پروژه ها در دست احداث و بخشی از انها هم به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: ما بایستی با تدبیر بهره برداری چند منظوره بتوانیم از هر آنچه که داریم به بهترین شکل در تمام ساعات مناسب استفاده کنیم تا هم میهنانمان بتوانند با حداقل ها بهترین فعالیت ورزشی را انجام دهند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بخشی از پروژه های ورزشی در دست احداث هستند تصریح کرد: به عنوان مثال زیر سازی پیست تارتان و دو میدانی انجام شده و تلاشمان بر این است که با در نظر گرفتن زمان و دمای پیش رو پیست را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام//