شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کویت#توسعه روابط

علی باقری: ایران برای توسعه روابط همه‌جانبه با کویت برنامه دارد

کدخبر: 457126
علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: ایران برای توسعه روابط همه‌جانبه با کویت برنامه دارد و از این رو امیدوار است تا ظرفیت‌های تعامل میان کشور بة‌خصوص کمیسیون مشترک ایران و کویت هرچه سریعتر فعال شود.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون سیاسی  وزارت خارجه جمهور اسلامی ایران بعد از ظهر امروز پنج شنبه با وزیر خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد .

 در این دیدار که با حضور قائم مقام وزیر و معاونان  وزارت امور خارجه کویت و کاردار سفارت کشورمان در کشور متوقف فیه برگزار شد ، شیخ احمد ناصر المحمد الصباح ضمن ابلاغ پیام سلام و تحیت خود به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران  بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه  در همه زمینه ها و قدردانی از مواضع دوستانه جمهوری اسلامی ایران  نسبت به کویت و دیگر کشورهای منطقه  تأکید کرد .

به گزارش سفارت ایران در کویت ، شیخ احمد الصباح  در این دیدار پیوندهای تاریخی و ناگسستنی دو کشور را مهم و ریشه دار توصیف و ابراز امیدواری کرد تعامل میان دو کشور بیش از پیش ارتقا پیدا کند .

 در این دیدار  علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان نیز تصریح کرد : دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط همه جانبه با کویت برنامه دارد و از این رو امیدوار است تا ظرفیت های تعامل میان کشور بویژه کمیسیون مشترک ایران و کویت هرچه سریعتر فعال شود.