حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنا از تلاش ها و پیگیری های معاون اول رئیس جمهور برای ساماندهی و ثبات بخشی بازار قدردانی کرد و گفت: یقین داریم با اخلاصی که دکتر مخبر دارند قطعاً در پیشبرد امور موفق خواهند شد.

 

نوروزی اقدامات معاون اول رئیس جمهور در حوزه تنظیم بازار خصوصاً بازار مرغ و تخم مرغ را بی نظیر توصیف واظهار امیدواری کرد با انسجام بخشی بین تعزیرات، وزارت جهاد کشاورزی و برگزاری جلسات گوناگون با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اخذ تجارب، موفقیت های بیشتری حاصل شود.

 

نماینده رباط کریم همچنین بازدیدهای میدانی و حضور دکتر مخبر در میان مردم را اقدامی مهم ،ارزشمند و قابل تقدیر توصیف کرد و افزود: این بازدیدها هم باعث خوشحالی مردم می‌شود و هم مقامات و مسئولین از نزدیک در جریان کارها قرار می گیرند.

 

حجت الاسلام نوروزی تلاش‌های معاون اول رییس جمهوری در زمینه مقابله با کرونا و پوشش واکسیناسیون عمومی را اقدامی جهادی و بی نظیر دانست و گفت: بنده نیز مرحله سوم تزریق واکسن را در یکی از محرومترین مناطق انجام دادم و قطع به یقین این موضوع یکی از اقدامات ارزشمندی بوده که صورت گرفته است.