به گزارش برنا؛ دکتر مریم کاظمی پور با حضور در خانه هندبال شهید سلیمانی در مراسم اختتامیه مسابقات کاراته بانوان ناشنوایان جهان؛ کاپ و مدال های قهرمانان این دوره از مسابقات را که با عنوان اولی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان ایران همراه بود، به آنها اهدا کرد.

در مراسم اختتامیه ، مهران تیشه گران رییس و زهرا داودی نایب رئیس فدراسیون ناشنوایان ، زهرا سادات موسوی مدیرکل امور بانوان و پروین کرملو مشاور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ، پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا، امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته، رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان روسیه، نایب رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان ترکیه و فضلی رئیس انجمن کاراته فدراسیون ناشنوایان حضور داشتند.

در مسابقات قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان در بخش بانوان؛ ایران با ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز قهرمان شد. اوکراین با سه طلا ، ۴ نقره و ۲ برنز به مقام دوم رسید. روسیه هم با یک طلا و ۷ برنز در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان هم در پیامی قهرمانی تیم ملی کاراته بانوان ایران در رقابت های ناشنوایان قهرمانی جهان را تبریک گفت.

پیام دکتر مریم کاظمی‌پور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بانوان ملی پوش کاراته کای ناشنوای ایران در یک عرصه رقابتی سخت و جهانی، توانمندی خود را روی تاتامی به منصه ظهور رساندند تا جام قهرمانی با عزت و سربلندی برای ایران اسلامی به ارمغان آید.

فتح این رویداد جهانی به میزبانی خوب کشورمان، یک افتخار ارزشمند و امیدوار کننده برای ورزش ایران و جامعه بانوان است که همچنان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.

افتخار آفرینی تیم ملی کاراته ناشنوایان بانوان ایران در رقابت های قهرمانی جهان را به تک تک ملی پوشان عزیز و با احساس و مدال آورانی که با شایستگی این فخر و سربلندی را به ارمغان آوردند؛ کادر فنی و سرپرستی، مسئولین محترم فدراسیون که علاوه بر آماده سازی تیم ها وظیفه خطیر میزبانی را هم عهده دار بودند، خانواده ی قهرمانان و مردم ورزش دوست ایران تبریک می گویم.

به بانوان تکواندوکار ناشنوای عزیز که آنها هم در مسابقات جهانی مبارزات بسیار خوبی را سپری کردند و عنوان با ارزش نایب قهرمانی جهان را بدست آوردند ، خداقوت و تبریک می گویم.

با آرزوی سلامتی و سربلندی برای ورزش ناشنوایان ایران ، امیدوارم همچنان این درخشش ها استمرار یابد.»