شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#پدافند هوایی

هدف و رسالت اصلی بسیج ایجاد اتحاد و همدلی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با بیان این که بسیج متعلق به همه مردم و انقلاب اسلامی است، گفت: هدف و رسالت اصلی بسیج، ایجاد اتحاد و همدلی است.
خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، مراسم گرامیداشت هفته بسیج در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان، مسئولان و جمعی از بسیجیان پایگاه‌های شهید صیاد شیرازی و شهیده زینب کمایی در این منطقه پدافندی برگزار شد.پ

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی،در این مراسم، گفت: یکی از برکات و خدمات انقلاب اسلامی، تأسیس شجره طیبه بسیج بود که امام خمینی (ره) با تشکیل آن علاوه بر تقویت بنیه دفاعی کشور در اوایل جنگ تحمیلی، شرایط و بستر لازم برای خدمات و کار‌های بزرگ‌تر را براساس تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف ترسیم و فراهم کرد.
 

وی بسیج و بسیجی را یک فرهنگ و سبک زندگی دانست و اظهار داشت: ریشه بسیج پیشینه‌ای قرآنی دارد و بسیجیان مردان الهی هستند که نام آن‌ها در برگ‌های زرین تاریخ ثبت شده است. هدف و رسالت اصلی بسیج ایجاد اتحاد و همدلی است. قطعا بسیج متعلق به همه مردم و انقلاب اسلامی و یک فرهنگ ساخته شده در دوران حماسه و رزم است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه حضور جوانان پُرشور و انقلابی، رمز پویایی و پیشرفت این نهاد مردمی است، تأکید کرد: اگر نگاه و تفکر بسیجی بر کشور حاکم شود شاهد تغییرات مهمی در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

در این مراسم تعدادی از بسیجیان منطقه پدافندی هوایی شمال غرب ارتش تجلیل شدند.
 
  •  

    انتهای پیام/