به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی در حاشیه مراسم دومین همایش شب خاطره شهدای ورزش کشور درخصوص وضعیت پرسپولیس و انتخاب مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: همه هماهنگی‌ها با سرپرست باشگاه طی جلسه اخیری که با هیات مدیره داشتیم انجام شد و در جریان اتفاقات باشگاه قرار گرفته‌ایم. درباره مسائل مدیریتی باشگاه پرسپولیس و استقلال دائما با مسئولان دو باشگاه درحال صحبت هستیم.

دکتر سجادی با بیان اینکه ورزش کشور تنها به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ختم نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بنده به عنوان وزیر ورزش و جوانان این وظیفه را دارم که به همه رشته‌های ورزشی توجه داشته باشم و تنها وزیر پرسپولیس و استقلال نیستم. ما قطعا دو تیم را با یک چشم نگاه می‌کنیم چون دو تیم مردمی در کشور هستند که هواداران زیادی دارند ولی قطعا در کنار آن باید به دیگر رشته‌ها نیز توجه کافی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسائل هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هیچ نقشی در نتایج فنی این تیم ندارد. آقای صدری کاملا برای کار در پرسپولیس اختیار کافی را دارد. ما از هیات مدیره خواستیم که برای تقویت تیم ایده و نظرات خود را بدهند ولی قطعا ما به فکر تقویت هیات مدیره هستیم. برای هیات مدیره دو باشگاه احترام قائل هستیم و به زودی با همفکری خود هیات مدیره برای باشگاه پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مسائل فنی تیم را نباید هیچکس به مسائل مدیریتی تیم ربط دهد. ما در وزارت ورزش هرگونه کمکی که بتوانیم به باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌کنیم. هواداران دو باشگاه باید به وزارت ورزش و جوانان اعتماد کنند.

سجادی همچنین در خصوص موضوع تبلیغات محیطی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان ‌کرد: طی جلسه‌ای که بین مسئولان دو باشگاه و شرکت توسعه برگزار شد به تفاهم رسیدند و دیگر مشکلی نخواهند داشت. فصل جدیدی از نوع کار در راه است و با شکل جدید این تبلیغات انجام می‌شود.

وی گفت: بعد از کم رنگ شدن کرونا در کشور که باعث کم‌سو شدن چراغ ورزش شده بود خداراشکر دوباره چرخ ورزش به حرکت درآمده و اخیرا شاهد موفقیت‌های خوب ورزشکاران بودیم. به عنوان مثال تیم ملی فوتبال در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد و می‌تواند شور و نشاط را در جامعه بازهم ایجاد کند.

دکتر سجادی افزود: خوشبختانه شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه برای بازی استقلال بودیم و این مجوز برای پنج هزار نفر در بازی پرسپولیس نیز صادر شد. از هواداران می‌خواهیم که پروتکل‌ها را رعایت کنند که مشکل ساز نشود که زحمات کادر درمان نادیده گرفته نشود.

انتهای پیام//