رشد قارچ گونه بانکهای خصوصی برای سوداگری و بنگاهداری

صدیف بدری در گفت‌وگو با افکارنیوز با بیان اینکه سیستم بانکی کشور نیازمند اصلاح است، بیان داشت: متاسفانه بانک‌ها همکاری لازم را در راستای توجه به رونق تولید ندارند و بیشتر مشغول بنگاه داری هستند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌ها باید امانت‌دار پول مردم باشند، گفت: پیرو این اقدامات بانک‌ها یکسری فرمول‌ها را هم از خودشان در زمینه محاسبه سود بانکی درست می‌کنند و معمولاً آنچه آنچه می‌گویند که این سود ۱۸ درصد است، این طور نیست و بسیار بالاتر از آن ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رویکرد بانک‌ها نیاز به بررسی جامع و کارشناسانه‌تری دارد گفت: از این رو مجلس تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی و دولتی را کلید زده و انشالله در این تحقیق و تفحص اطلاعات جامع تری پیرو فعالیت بانک‌ها به دست خواهد آمد.

رشد قارچ گونه بانکهای خصوصی برای سوداگری و بنگاهداری

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر اراده لازم در دولت پیرو اصلاح نظام بانکی وجود داشته باشد حتما می‌توانیم سیستم بانکی کشور را اصلاح کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه شاهد رشد قارچ گونه‌ای بانک‌های خصوصی هستیم و این بانک‌ها به هیچکس هم جواب نمی‌دهند و منابع مالی مردم را در سوداگری و بنگاهداری هزینه می‌کنند.