شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

سهراب بختیاری زاده در گفتگو با مهر:

استقلال خوزستان کم کم به تیم تبدیل شد/ کار دشواری برای صعود داریم

استقلال خوزستان کم کم به تیم تبدیل شد/ کار دشواری برای صعود داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تنها دو هفته قبل از آغاز این فصل از لیگ یک تیم را تحویل گرفتم و کار دشواری برای رسیدن به آمادگی فردی و گروهی در پیش داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال خوزستان که آغاز خوبی در لیگ دسته اول نداشت، رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرد و حالا با کسب ۳ پیروزی متوالی به ۱۱ امتیازی شده و به رده هفتم جدول صعود کرده است.

سهراب بختیاری زاده سرمربی آبی پوشان خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم را چیزی در حدود پانزده یا شانزده روز قبل از آغاز مسابقات تحویل گرفتیم و فرصتی برای تمرینات پیش فصل و بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی نداشتیم و لذا به شکلی متفاوت ناچار به آماده سازی تیم شدیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: با اینکه مواردی که در بالا ذکر کردم هر کدام شان مشکل بزرگی بود، اما بزرگ‌ترین مشکل ما این بود که بازیکنان مان تصورشان این بود که گروهی هستند که باید دستمزدی بگیرند، بیایند، تمرین کنند، بروند، بازی کنند و تمام. در حالی که فلسفه فوتبال این نیست. فلسفه فوتبال کار تیمی کردن است و بازیکنان باید متوجه این موضوع می‌شدند. من و همکارانم همان قدری که برای آماده سازی تیم انرژی گذاشتیم، به همان میزان و یا شاید هم بیشتر برای تبدیل کردن این گروه از بازیکنان به یک تیم فوتبال وقت گذاشتیم.

وی بیان داشت: به همین دلایل در سه چهار هفته اول نتایج قابل توجهی نگرفتیم اما هرچه از زمان لیگ گذشت شرایط مان بهتر شد و امروز خوشبختانه توانسته‌ایم ۳ پیروزی متوالی به دست آوریم.

بختیاری زاده در خصوص شکست دادن ماشین سازی در تبریز گفت: اصلاً به جایگاه این تیم نگاه نکنید و کیفیت آن را با جایگاهش قضاوت نکنید. ماشین سازی تیم منسجمی است. در شرایط عادی وقتی شما به یک تیم آن هم در خانه‌اش طی ۲۰ دقیقه ۲ گل می‌زنید، آن تیم از هم می‌پاشد. اما ماشین سازی نه تنها بعد از دریافت ۲ گل از هم نپاشید، بلکه آنها با انگیزه تر از ابتدای بازی، دونده‌تر و جنگنده‌تر به ادامه بازی پرداختند و کار را برای ما دشوار کردند.

سرمربی استقلال خوزستان که در هفته هشتم این مسابقات تیمش با تیم صدرنشین ملوان دیدار دارد، در خصوص این بازی گفت: ملوان در بهترین فرم چند سال اخیر خودش قرار دارد و صدرنشینی این تیم بی دلیل نیست. ما نباید در باد پیروزی‌های سه هفته اخیر خود بخوابیم و تصورمان این باشد که از پیش برنده هستیم. به عنوان مسئول کادر فنی تمام تلاشم را برای تفهیم این موضوع به بازیکنان انجام می‌دهم. اگر بتوانیم ملوان را هم این هفته شکست دهیم، شخصیت خوبی به تزریق می‌شود و آنگاه می‌توانیم به جدی تر به اهدافی که داریم فکر کنیم.