شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##آبرویی#زشت#خواننده#لخت#وسط#کنسرت!+#عکس

بی آبرویی زشت خواننده زن لخت وسط کنسرت!+ عکس

ماجرا مثل یک بمب صدا کرد، تصویری که مخفیانه گرفته و منتشر شده بودند به سرعت وایرال شده و نمای دیگر از ابتذال رفتاری خانم سلبریتی را به نمایش گذاشت.

بی آبرویی زشت خواننده زن لخت وسط کنسرت!+ عکس

به گزارش منیبان؛ این روزها برخی افراد برای مشهور شدن و به شهرت رسیدن دست به حاشیه سازی زده و کارهای عجیبی برای مطرح کردن خود انجام می دهند که در برخی مواقع به ضررشان تمام می شود. خواننده زن آمریکایی یکی از افرادی است که برای مشهور شدن در کنسرت دست به کار کریه و عجیبی زد، بعد از این اتفاق، به سرعت ویدیو و عکس های کنسرت جنجالی در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری منتشر شد و با واکنش های بسیاری همراه بود.

اخیرا خواننده زن آمریکایی نامش به علت انجام کار غیر اخلاقی و زشت یعنی ادرار کردن بر روی صورت یک طرفدار در کنسرت بر سر زبان ها افتاده است. او زمانی که مشغول اجرا بود، روی صورت یکی از طرفداران مرد در مقابل نگاه بهت زده مردم ادرار کرد. فیلم این حرکت عجیب و غیر اخلاقی وی به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش و به موضوعی داغ تبدیل شد.

در فیلم ویرال شده اوریستا به جمعیت می گوید:“من نمی توانم به دستشویی برسم پس باید ادرار کنم! و چاره ای ندارم که آن را به شما نشان دهم.»

سپس از یک طرفدار مرد خواست که به روی سن بیاید و قبل از انجام اقدام ناشایست خود گفت «کله این مرد را برای این کار آماده کنید، چون می خواهم این مرد را بالای سن بیاورم و .....!.»، او از طرفدار خود خواست که بر روی سن دراز بکشد و سپس بر روی صورت او ادرار کرد!

گفته می شود این کار او به دلیل بدست آوردن شهرت می باشد، بعد از این اتفاق زشت متنی را در توییتر منتشر نموده و از مردم عذر خواهی نمودند و بیان کردند دیگر این اتفاق تکرار نمی شود. همچنین آنها اعلام کردند که اصلا چنین چیزی را برنامه ریزی نکرده بودند، و خواننده اصلی یعنی به یک باره دست به چنین کاری زده است.

به گزارش رسانه های محلی و به گفته سخنگوی پلیس ساحل دیتونا، در این خصوص شکایتی به پلیس شده که در حال پیگیری است. این عمل ناشایست، طبق قانون مجازات یک سال زندان یا جریمه 1000 دلاری در پی دارد.

وبگردی