شهر خبر

بی‌آبرویی شوهر و برادرشوهرها به خاطر دخترزا بودن همسر جوان!

زن جوانی که 8 سال پیش با همسرش ازدواج کرده بود چند فرزند به دنیا آورد اما شوهر و خانواده شوهر او از دخترزا بودنش رضایت نداشتند .

بی‌آبرویی شوهر و برادرشوهرها به خاطر دخترزا بودن همسر جوان!

به گزارش منیبان؛ متاسفانه در جوامع مدرن امروزی که مدتهاست باور غلط اهمیت جنسیت فرزند و علاقه به داشتن فرزند پسر کنار گذاشته شده است هستند خانواده هایی که براشان داشتن فرزند پسر اهمیت خاصی دارد و برای بدست آوردن آن دست به هر کاری می زنند .

در میان اخبار روز توجهمان به خبری جلب شد که حاکی از ضرب و شتم شدید یک زن به دلیلی عجیب بود دلیلی که باعث شده بود همسر این زن به همراه برادرانش زن بینوا را کتک بزنند.

"رخا دوی" 30 ساله که 3 فرزند دختر در طول 8 سال زندگی مشترک با همسرش به دنیا اورده است متهم به دختر زا بودن شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود ، ضرب و شتمی که خانواده همسرش نیز در ان شرکت داشتند ؛ زن جوان بعد از جرو بحث با همسرش در این مورد توسط شوهر و برادر شوهر هایش به باد کتک گرفته شد و به شدت آسیب دید . براثر این ضرب و شتم هر دو دست "رخا" کامل شکست و خانواده ی همسرش برای انکه این ماجرا فاش نشود او را در خانه زندانی کردند و دور چشم همه از او مراقبت کردند اما شکستگی های شدید با مراقبت خانگی قابل درمان نبود .

خانواده ی "رخا" بعد از آنکه مدتی از دخترشان بی اطلاع بودند به خانه ی او آمدند که متوجه ماجرا شدند و فورا با پلیس تماس گرفتند ، پلیس زن بینوا را به بیمارستان و شوهرش را به اداره آگاهی منتقل کرد.

پدر "رخا" در گفتگو با پلیس به بدرفتاری های فیزیکی و لفظی خانواده همسر دخترشان اشاره کرد و گفت که مدتهاست به دلیل آنکه دخترش نتوانسته فرزند پسر به دنیا بیاورد او را مورد اذیت قرار داده اند.

وبگردی