شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کاراته#تکواندو#قهرمانی جهان

مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان|درخشش بانوان ایران در کاتا و کومیته بانوان/ مردان ایران فینالیست کومیته و سوم کاتا شدند


مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان|درخشش بانوان ایران در کاتا و کومیته بانوان/ مردان ایران فینالیست کومیته و سوم کاتا شدند

سومین روز از مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان ۲۰۲۱ با مشخص شدن فینالیست‌ها و مقام آوران سوم کومیته و کاتا تیمی بانوان و آقایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، پس از سه روز برگزاری مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان، فینالیست‌های این رقابت‌ها فردا روی تاتامی خواهند رفت.

این مسابقات با حضور 186 ورزشکار از 9 کشور در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است و امروز نیز مسابقات کاتا و کومیته تیمی آقایان و بانوان برگزار شد.

در کاتای تیمی بانوان که با حضور پنج تیم ایران، ترکیه، مغولستان، اوکرابن و ازبکستان برگزار شد، تیم‌های ایران و اوکراین راهی فینال شدند و ترکیه نیز مدال برنز را کسب کرد.

در کومیته تیمی بانوان نیز تیم‌های ایران، مغولستان، روسیه، ترکیه و اوکراین به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ایران و اوکراین به فینال راه پیدا کردند روسیه و ترکیه به مقام  سوم مشترک رسیدند.

ایران، مالزی، اوکراین، ترکیه و روسیه نیز پنج تیم رقابت‌های کاتای تیم مردان بودند که تیم‌های اوکراین و ترکیه فینالیست شدند و ایران و روسیه به مقام سوم مشترک رسیدند. 

در کومیته تیمی آقایان نیز پنج تیم ایران، روسیه، ترکیه، اوکراین و مالزی به رقابت پرداختند و در نهایت تیم ایران و روسیه با شکست رقبای خود فینالیست شدند  و تیم‌های اوکراین و ترکیه نیز در جایگاه سوم مشترک ایستادند. 

مسابقات فینال بانوان از ساعت 10 صبح و دیدارهای نهایی و مراسم اختتامیه کاراته ناشنوایان نیز با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از ساعت 15 فردا  برگزار خواهد شد تا در پایان قهرمان نخستین دوره مسابقات کاراته ناشنوایان جهان مشخص شود.

انتهای پیام/