شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#فوتبال

داداش زاده: کار من آموزش است و مدرسه فوتبال دارم

مصاحبه کردم باندبازی نکنید؛ محرومم کردند/ باید از خانم شهریاری تعریف می‌کردم تا پست بگیرم!

بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال گفت: سئوال کردم چرا باید فوتبال ساحلی، خانوادگی اداره شود و چرا باند و باندبازی در آنجا وجود دارد؟

بهزاد داداش زاده
خبرورزشی -

امروز خبر رسید بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم های پرسپولیس و استقلال از فعالیت های فوتبالی محروم شده است. او دلایل این محرومیت را در مصاحبه زیر توضیح داد:

* دلیل محرومیت من حرف زدن و صداقت است. چون گفتم چرا تیم ملی ساحلی به جام جهانی نرفته محرومم کردند. من سئوال کردم چرا باید فوتبال ساحلی خانوادگی اداره شود و چرا باند و باندبازی در آنجا وجود دارد، اما من را به کمیته اخلاق فراخواندند.

* من به کمیته اخلاق رفتم و توضیحاتم را ارائه کردم، اما اگر حرفم اشتباه بود چرا رئیس دپارتمان تغییر کرد. جالب است بدانید به من گفتند باید به مناطق محروم بروم و در آنجا به صورت رایگان آموزش فوتبال بدهم، اما ظاهراً نمی‌دانستند کار من آموزش است و من مدرسه فوتبال دارم.

* هر کسی واقعیت را بگوید به جای تشویق محرومش می‌کنند. تا زمانی که کمیته اخلاق و انضباطی زیر مجموعه فدراسیون فوتبال باشد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. من برای این مملکت زحمت کشیدم و در تیم ملی‌ بازی کردم، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بودم و پرسیدم چرا پاداش بازیکنان تیم ملی را نمی‌دهید. اما آیا باید محروم شوم؟

* اگر از خانم شهریاری تعریف می‌کردم شاید الان پست هم می‌گرفتم، اما از این اخلاق‌ها ندارم و واقعیت را می‌گویم. من کارشناس فوتبال هستم و باید در مورد اظهار نظر کنم. اگر الان بگویم کار اسکوچیچ و طارمی اشتباه بود باید محروم شوم؟

* رئیس دفتر کمیته از من خواسته نامه محرمانه است و آن را به کسی ارجاع ندهم بعد خودشان در سایت فدراسیون خبر محرومیت من را آن هم بعد از آنکه حکم نزدیک به دو ماه پیش ابلاغ شده، در سایت فدراسیون منتشر کردند.