شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اتوبوس

استقرار اتوبوس واکسیناسیون سیار در شهرری

کدخبر: 456707
محمدناظم رضوی گفت: در راستای تداوم اجرای پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد» و همچنین خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، اتوبوس سیار واکسیناسیون مستقر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری، از تداوم طرح اتوبوس سیار ویژه تزریق واکسن کرونا در قالب پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: اتوبوس واکسیناسیون سیار در میدان حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری مستقر شد.

محمدناظم رضوی عصر سه شنبه به خبرنگاران گفت: در راستای تداوم اجرای پویش «تهران دوباره جان می گیرد» و همچنین خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان، اتوبوس سیار واکسیناسیون مستقر شد.

وی با اشاره به اینکه در یک ماهه گذشته این اتوبوس در میدان معلم مستقر بود، افزود: اتوبوس سیار ویژه واکسیناسیون شهروندان همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در ضلع جنوب شرقی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) آماده خدمت رسانی و تزریق واکسن به شهروندان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، تمام شهروندان ساکن این منطقه که به هر دلیلی نمی توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، هر چه سریعتر در مقابل کرونا واکسینه می شوند.

براساس اعلام مسئولان شهرستان ری تا کنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده که ۱۸۵ هزار تبعه کشورهای خارجی نیز واکسینه شدند.

به گزارش ایرنا، همچنین ۵۶ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۷۷۴ نفر دُز اول، ۴۵ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۷۳ نفر دُز دوم و ۸۳۳ هزار و ۶۰۵ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۳ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۴۵۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۴۱۱ هزار و ۴۱۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

اکنون هشت شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.