طب سنتی ایرانی مخالف واکسیناسیون نیست
یکتا گفت: طب سنتی ایرانی با واکسیناسیون مخالف نیست بلکه در منابع قدیمی طبی ما روش‌های مشابه واکسیناسیون وجود دارد.

به گزارش علاج نیوز، نفیسه حسینی یکتا سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با حضور در شبکه سلامت اظهار کرد: رویکرد کلی طب ایرانی در مقابله با بیماری‌ها و حفظ سلامت واکسیناسیون افراد ابتدا پیشگیری و سپس درمان است.

حسینی یکتا تاکید کرد : هر رویکردی که با بحث پیشگیری از بیماری‌ها مرتبط باشد با اصول حاکم در مکتب طب ایرانی هم راستا است، اصلاح سبک زندگی، خواب به موقع، تغذیه منظم و یا واکسیناسیون می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌ها کمک کند.

وی معتقد است که طب ایرانی نه تنها مخالف واکسیناسیون نیست بلکه تمامی روش‌های پیشگیری از بیماری‌ها را قبول دارد، اما از ظرفیت طب ایرانی در مبارزه با بیماری کرونا استفاده حداکثری نشده است و این موضوع مورد قبول است.

به گفته سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت برای پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها باید از ظرفیت طب سنتی ایرانی استفاده کرد لذا طب سنتی ایرانی با واکسیناسیون مخالف نیست بلکه در منابع قدیمی طبی ما، روش‌های مشابه واکسیناسیون وجود دارد و روش‌هایی در طب ایرانی داریم که می‌تواند به مقابله با بیماری‌ها با رویکرد علمی و منطقی بپردازد، باید به دنبال اصلاح سبک زندگی و کمک به طبیعت بدن برای تقویت سیستم ایمنی باشیم.

اخبار داغ مرتبط:

آسترازنکا دارویی موفق‌تر از واکسن معرفی کرد