نظر گواردیولا درباره رونالدو و مسی

منچستر سیتی برای قطعی کردن صعود خود به مرحله حذفی چمپیونزلیگ تنها به یک امتیاز از دو بازی پیش روی خود احتیاج دارد. شاگردان پپ گواردیولا با وجود باخت به پاری‌سن ژرمن در بازی رفت، حالا با کسب پیروزی مقابل این تیم در بازی فردا شب به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد خواهند شد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار حساس مقابل پاری‌سن ژرمن گفت: "احساس می‌کنم هر فصل شرایط برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سخت‌تر است. حریفان، مربیان و بازیکنان سخت‌تر و سخت‌تر می شوند. فردا ما فرصتی برای صعود داریم و اگر این کار را انجام دهیم برای باشگاه و بازیکنان بسیار خوب است. ما تلاش خواهیم کرد."

گواردیولا درباره مائوریسیو پوچتینو گفت: "من تقریباً مطمئن هستم که هر سال مربیان بهتر می‌شود. همچنین اطمینان دارم که او یک مربی عالی است. شما می توانید مربی خوبی باشید اما جام ببرید. در واقع می توانید در مربیگری و برخورد با انسان ها بدون کسب جام عالی باشید. مربیانی که شانس کسب عناوین را دارند، مربی های باشگاه های درجه اول با سرمایه گذاری های زیاد هستند."

نظر گواردیولا درباره رونالدو و مسی

روش مهار لیونل مسی : "خیلی سخت است. گاهی اوقات وقتی او توپ را در اختیار دارد، نمی دانید چه کاری باید انجام دهید، حتی خود او هم نمی داند. من خیلی خوشحالم که او هنوز هم در چنین سطح و کیفیت بازی می کند. بازیکنانی هستند که می‌توانید بگویید راست می‌روند یا چپ.  وقتی او توپ را در اختیار دارد، حتی خودش هم نمی‌داند قرار است دقیقا چه کاری انجام دهد.

من نمی‌توانم بگویم که مسی چه کار خواهد کرد. آنها نیمار، امباپه و دی‌ماریا را هم دارند که می توانند به تنهایی برای هر تیمی در سراسر جهان ستاره باشند اما حالا هر چهار بازیکن در یک تیم هستند.

فکر می کنم کاری که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو انجام دادند منحصر به فرد است بنابراین تصور نمی کنم که این موضوع دوباره تکرار شود."