شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#AFC#شیخ سلمان#فوتبال آسیا

ابراز تمایل شیخ سلمان برای تداوم ریاستش در AFC تا سال ۲۰۲۷


ابراز تمایل شیخ سلمان برای تداوم ریاستش در AFC تا سال 2027

رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز تمایل کرد در صورت موافقت فدراسیون‌های ملی تا سال ۲۰۲۷ ریاست AFC را بر عهده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نظر دارد ریاست خود را در این نهاد تا سال 2027 ادامه بدهد، اما این مسئله را منوط به موافقت فدراسیون‌های عضو AFC می‌داند.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد اظهار داشت: ادامه فعالیتم در پست ریاست AFC منوط به تمایل و اعتماد فدراسیون‌های ملی عضو است. همیشه به دریافت قدردانی از سوی آنها افتخار می‌کنم و این جو مثبت به من انگیزه می‌دهد که تا سال 2027 ادامه بدهم.

شیخ سلمان بحرینی در سال 2013 و با اتمام دوره ریاست محمد بن همام قطری ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر عهده گرفت و دو بار در سال‌های 2015 و 2019 برای پست ریاست AFC و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد شد که تا آوریل 2023 در این پست حضور خواهد داشت.

شیخ سلمان که با یک برنامه تلویزیونی گفت‌وگو می‌کرد در این باره تأکید کرد: هنوز برای تصمیم‌گیری زود است و هر زمان احساس کنم فدراسیون‌های ملی برای معرفی من تمایل دارند، این کار را انجام خواهم داد، وگرنه این فرصت را به دیگران خواهم داد.

انتهای پیام/