شهر خبر

بدون ضامن وام سریع نقدی بگیرید

بانک پارسیان در قالب طرحی اعتباری به نام «پژواک پارسیان» وام نقدی به مشتریان خود اعطا می‌کند. از جمله مزایای تسهیلات پژواک این است که به ضامن نیاز ندارد.

به گزارش زنهار؛ بانک پارسیان به منظور تامین مالی مشتریان خود و جهت رفع نیازهای ضروری و همچنین جهش تولید و حمایت از شرکت‌های داخلی، اقدام به ارائه تسهیلات در قالب طرح پژواک کرده است. طبق اطلاعات وبسایت بانک پارسیان، متقاضیان دریافت وام از طریق طرح پژواک، این امکان را دارند تا مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت بازپرداخت را خودشان انتخاب کنند.

مشتریان با دریافت تسهیلات از طریق این طرح، ضمن حفظ سرمایه اولیه، از سود سپرده خود هم بهره مند ‌می‌شوند. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید یک حساب سپرده بلندمدت در بانک پارسیان داشته باشند. منتهی این سپرده تا زمان تسویه کامل اقساط به عنوان وثیقه در بانک مسدود خواهد شد. این نوع تسهیلات بانک پارسیان به پایش یا ضامن معتبر بانکی احتیاج ندارد و در زمان کوتاهی به وام گیرنده پرداخت می‌شود. وام گیرندگان این امکان را دارند تا سپرده شخص ثالث یا اشخاص حقوقی را به عنوان وثیقه در رهن بانک بگذارند.

زمان بازپرداخت و اقساط طرح پژواک

میزان تسهیلات اعطایی به افراد واجد شرایط حداکثر 97 درصد سپرده بلندمدت آن‌ها خواهد بود. حداکثر زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات هم 36 ماه اعلام شده است. به عنوان مثال در صورتی که یکی از متقاضیان، یک میلیارد تومان وام با نرخ سود 4 درصد از طریق این طرح دریافت کند، باید ماهیانه 29 میلیون و 523 هزار و 985 تومان قسط بپردازد.

کل سود اقساط برای یک میلیارد تومان وام این طرح، 62 میلیون و 863 هزار و 460 تومان است. وام گیرنده در مجموع باید یک میلیارد و 61 میلیون و 786 هزار و 667 تومان به بانک عامل بپردازد.