به گزارش برنا، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از امروز (سه‌شنبه) به میزبانی پوکت آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

در این رقابت‌ها 23 تیم شرکت دارند که در مرحله گروهی در هشت گروه (هفت گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی) به مصاف یکدیگر می‌روند.

در نخستین روز این رقابت‌ها هفت مسابقه برگزار شد و دو نماینده ایران از ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف حریفان خود رفتند.

در گروه  G، تیم ملی ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی-علیرضا آقاجانی) با فیلیپین 2 بازی کرد و دو بر یک این تیم را شکست داد.

ملی‌پوشان ساحلی در ست نخست 21 بر 19 نتیجه را به حریف فیلیپینی واگذار کردند، اما در ست‌های  دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 17 و 15 بر 8 این تیم را شکست دادند و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

در گروه A نیز تیم ایران 3 (سینا شوکتی-مجتبی آرو) با تایلند یک روبرو شد و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 17 مغلوب میزبان این رقابت‌ها شد.

در نخستین روز این رقابت‌ها تیم ایران 2 (بهمن سالمی-ابوالحسن خاکی‌زاده) استراحت داشت و این تیم از ساعت 11 و 30 دقیقه فردا (چهارشنبه) به وقت تهران به مصاف استرالیا دو می‌رود.

در دومین روز این رقابت‌ها همچنین تیم میرزاعلی و آقاجانی همزمان با تیم دوم ایران با تایلند دو بازی دارد و تیم سوم ایران (سینا شوکتی-مجتبی آرو) استراحت خواهد داشت.

در دیگر مسابقات روز نخست تیم‌های قطر، استرالیا، ژاپن و استرالیا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام//