شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال

جریمه بازیکن آلومینیوم و محکومیت داداش‌زاده از سوی کمیته اخلاق


جریمه بازیکن آلومینیوم و محکومیت داداش‌زاده از سوی کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چهار رای مربوط به شکایات مختلف را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به شکایت از بهزاد داداش‌زاده و قطعیت محکومیت، وی به انجام پنج جلسه آموزشی رایگان بازیکنان فوتبال رده‌های پایه شهرستان قدس استان تهران محکوم و از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها منع شد.

سید میثم آقایی (بازیکن تیم آلومینیوم اراک) طبق رای صادره به پرداخت پنجاه میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شد.

سجاد هاشمی به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم نوآوران (لیگ دسته دوم استان تهران) به پرداخت شصت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (پرداخت نیمی از حکم به مدت یک سال تعلیق است که در صورت اخذ مدرک مربیگری نیمی از محکومیت بخشوده خواهد شد) وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شد.

کیانوش شیرپور دورودخانی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شد.

 

انتهای پیام/