شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهردار تهران#انسانی

تاکید معاون شهردار تهران بر ارائه خدمات بی‌منت و صادقانه مدیران در شهرداری


تاکید معاون شهردار تهران بر ارائه خدمات بی‌منت و صادقانه مدیران در شهرداری

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، گفت: از مدیران درخواست می‌شود همچنان به فعالیت صادقانه و بی‌منت خود ادامه دهند تا شاهد خدمترسانی به شهروندان تهرانی باشیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، لطف‌الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، در حاشیه بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران، با اشاره به نحوه فرآیند انتصابات اظهار کرد: افراد در کانون ارزیابی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت منصوب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه از مدیران در بخش‌های مختلف شهرداری درخواست می‌شود همچنان به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: ما انتظار نداریم که مدیران کار را روی زمین بگذارند و منتظر باشند تا در کانون ارزیابی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران ادامه داد: در شرایطی که معاون مربوطه یا رئیس آن سازمان به هر دلیلی نخواهد با مدیر زیرمجموعه خود کار کند این موضوع نیز رعایت شده است و ما به‌ گونه‌ای عمل خواهیم کرد که علاوه بر تکریم مدیر مربوطه در آن رده، جایگاه وی نیز حفظ شود.

فروزنده گفت: بر همین اساس از مدیران درخواست می‌شود همچنان به فعالیت صادقانه و بی‌منت خود ادامه دهند تا شاهد خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی باشیم.

انتهای پیام/