شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#سعید#تکواندو

رحیمی: با عسکری در خصوص سعید رجبی صحبت خواهم کرد/ او باید مشکل خود را با سرمربی تیم ملی حل کند


رحیمی: با عسکری در خصوص سعید رجبی صحبت خواهم کرد/ او باید مشکل خود را با سرمربی تیم ملی حل کند

مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: رجبی نمی‌خواهد خود را در چارچوب‌های تیم ملی بگنجاند، اما با این حال باز هم با عسکری صحبت خواهم کرد.

اصغر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عدم اعلام اسم سعید رجبی در میان نفرات حاضر در مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: قبل از حضور من، فریبرز عسکری خیلی فرصت به سعید رجبی داده بود و در آخرین اتفاق نیز ایشان بدون هماهنگی اردوی تیم ملی تکواندو را ترک کرده بود. رجبی برای بازگشت به تیم ملی در ابتدا باید مسئله انضباطی خود را حل کند.

وی در خصوص اینکه امکان دادن یک فرصت دیگر به این بازیکن وجود نداشت، گفت: رجبی باید با سرمربی تیم ملی بنشیند و مشکل خود را حل کند. امکان اینکه من این گونه از او حمایت کنم تا مستقیم در انتخابی تیم ملی حضور داشته باشد، نبود. رجبی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز در دیدار نهایی شکست خورد و قرار بود از این مسابقات تنها نفرات طلایی به انتخابی تیم ملی دعوت شوند.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: البته بحث رجبی در گذشته در کمیته فنی انجام شد و این موضوع بسته شد. رجبی سابقه ترک اردوی تیم ملی بدون هماهنگی را دارد و در حال حاضر نیز اضافه وزن دارد و نمی‌خواهد خود را در چارچوب‌های تیم ملی بگنجاند، اما با این حال باز هم با عسکری صحبت خواهم کرد. 

رحیمی در خصوص انتخاب مربیان تیم ملی گفت: احتمالاً در این مقطع یک مربی را به کادرفنی اضافه خواهیم کرد تا در کنار عسکری حضور داشته باشد. این یک نفر نیز به احتمال زیاد محمد باقری‌معتمد خواهد بود تا در انتخابی نیز حضور داشته باشد و تا شروع اردوها نیز کادرفنی را تکمیل خواهیم کرد.


انتهای پیام/