شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#صدا و سیما#بنیاد

واکنش بنیاد شهید سلیمانی به اطلاعیه صدا و سیما برای پیگیری متن موهن یکی از عوامل سریال روزگار جوانی

در بخشی از نامه بنیاد شهید سلیمانی به رییس صداوسیما آمده است: خواهشمند است با توجه به اظهارات فرد یاد شده درباره این موضوع، با رأفت اسلامی نسبت به این موضوع تصمیم گیری شود؛ چرا که مشی شهید سلیمانی، اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است.

بنیاد شهید سلیمانی

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از جماران،  متن نامه بنیاد شهید سلیمانی به رییس صداوسیما بدین شرح است:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی (دام توفیقه)

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  

سلام علیکم

       در روزهای گذشته جریانی کور در خارج کشور که از محبوبیت شهید سلیمانی نگران بوده و هست، در تلاشی ناشیانه، با جعل نامه‌ای منتسب به خانم زینب سلیمانی در مورد کمک 2 میلیون دلاری به ازدواج دختران لبنانی، توان رسانه‌ای خود را به میدان آورد تا با غبار آلود کردن فضا، بتواند بر افکار دوستداران این شهید تاثیر بگذارد.

هرچند عموم مردم بصیر ایران متوجه حقیقت ماجرا بودند، اما برخی از هموطنان تحت تاثیر این خبرسازی جریان سعودی قرار گرفته که مطلب منتشر شده از بستگان همکاران رسانه ملی هم در همین چهارچوب ارزیابی شد.

اکنون ضمن سپاس از توجه رسانه ملی به پاسداشت یاد و نام شهید سلیمانی پیرو اطلاعیه روابط عمومی سازمان صدا و سیما در خصوص پیگیری انتشار مطلب موهن نسبت به سردار شهید سلیمانی در صفحه شخصی یکی از عوامل آن سازمان، خواهشمند است با توجه به اظهارات فرد یاد شده درباره این موضوع، با رأفت اسلامی نسبت به این موضوع تصمیم گیری شود؛ چرا که مشی شهید سلیمانی، اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است. شهید سلیمانی دختران سرزمین خود را دختران خود می دانست و هیچ پدری را سودای برخورد با دختر خود نیست.سرمایه بزرگ شهید سلیمانی، محبت مردم است.

از زحمات آن مجموعه معززکمال تشکر و امتنان را داریم.

حمید اصلانی

مدیر عامل بنیاد مکتب حاج قاسم

حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(رضوان‌الله)