محمدحسین محبی، پیشکسوت کشتی، درباره برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان به میزبانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: کشتی را دوست دارم بنابراین سعی می‌کنم در اکثر مسابقات حضور داشته باشم و از نزدیک رقابت‌ها را ببینم. خوشبختانه استقبال خوبی شده هرچند در مقایسه با دوره‌‌های قبل، این استقبال کمتر است اما بخاطر شرایط کرونا و یکسری محدودیت‌ها که هنوز پابرجاست کشورهای خوبی شرکت کردند. روسیه با تیم خوبی آمده و مابقی رقبا هم خوب هستند و امیدوارم مسابقات خوبی را هم تا پایان شاهد باشیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم ملی فرنگی و آزاد ایران در المپیک توکیو گفت: کشتی ایران به عنوان ورزش اول کشورمان همیشه مورد مقبول مردم و مسئولین بوده هرچند به دلیل آبروداری که این رشته در میادین مختلف بین‌المللی برای ایران دارد انتظار می‌رود که حمایت‌ها کمی بیشتر شود چون یک نیاز جدی است. این را هم بگویم که کشتی دوباره بین مردم جا باز کرده و دیدیم که در مسابقات اخیر چگونه نتایج کشتی‌گیران نشاط را به جامعه تزریق کرد.

دارنده مدال نقره جهان در پایان افزود: جای تماشاگران در مسابقات واقعا خالی است. امیدوارم هرچه سریع‌تر باز هم شرایط مهیا شود تا شاهد حضور دوستداران کشتی در سالن مسابقات باشیم. امیدوارم این اتفاق در مسابقات بزرگ پیش رو محقق شود. مردم این روزها با توجه به افتخار آفرینی‌های اخیر تیم ملی به نتایج کشتی حساس شدند، پس بهتر است بتوانند از نزدیک هم شاهد تماشای کشتی زیبای ملی پوشان باشند.

انتهای پیام// 3