انتقاد از ترامپ آمریکا را ویران می‌کند

کریس سونونو، فرماندار جمهوری خواه نیوهمپشایر ضمن انتقاد از رویکرد کنگره و برخی جمهوری خواهان در تصویب طرح بودجه بایدن به شدت از رفتار‌های نمایندگان دو حزب دموکرات و جمهوری خواه انتقاد کرد.

سونونو در یک مصاحبه با سی ان ان در انتقادی صریح نسبت به هم حزبی‌های جمهوری خواه خود گفت: برخی جمهوری خواهان برای انتقام از ترامپ با دموکرات‌های مجلس همراه شدند و در نهایت بودجه ۱ هزار میلیارد دلاری بایدن را به تصویب رساندند.

وی ادامه داد: این نمایندگان جمهوری خواه تنها برای یک انتقام گیری اولویت‌های حزبی خود را نادیده گرفتند. یک نوع ذهنیت خشن در رسانه‌های اجتماعی ما شکل گرفته که زمانی که با یک موضوع موافق نیستیم به آن حمله می‌کنیم و یک فرد را بدنام می‌کنیم. این رویکرد می‌تواند آمریکا را از لحاظ فرهنگی به ویرانه تبدیل کند.

انتقاد از ترامپ آمریکا را ویران می‌کند

سونونو در ادامه افزود: سیاست به طور کلی در آمریکا به هم ریخته است. طرف‌های رقیب اولویت‌های خود را گم کرده اند و راه اشتباهی را طی می‌کنند. دموکرات‌ها به دنبال اصلاح زیرساخت‌های آمریکا، اصلاح قوانین مهاجرت و اصلاح نظام بهداشتی هستند آن وقت ما تمام وقت خود را صرف موضوعات نامناسب و بی اهمیت می‌کنیم.

سونونو از جمله جمهوری خواهان منتقد فعلی دولت آمریکا و طرفدار سیاست‌های دونالد ترامپ ، رییس جمهوری پیشین این کشور است.