شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزن#کاراته#تکواندو#قهرمانی جهان

مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان| فینالیست‌های سه وزن پایانی بانوان و آقایان معرفی شدند


مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان| فینالیست‌های سه وزن پایانی بانوان و آقایان معرفی شدند

دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان ۲۰۲۱ با مشخص شدن فینالیست ها و مقام آوران سوم سه وزن پایانی کومیته بانوان و آقایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان، از روز گذشته آغاز و تا 4 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات با حضور 186 ورزشکار از 9 کشور در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال پیگیری است و نفرات راه یافته به فینال و نفرات سوم سه وزن بانوان و آقایان مشخص شدند.

وزن منفی 61 کیلوگرم بانوان: یلزاوتا بندار از اوکراین و سوفیا موتسوکو از یونان راهی فینال این مسابقات شدند و مهناز حسن زاده از ایران و آناستازیا تیورمینا از روسیه سوم شدند.

وزن منفی 68 کیلوگرم بانوان: سارا ادریا از ایران و کارینا یونچوک از اوکراین راهی فینال این رقابت‌ها شدند و سینم اوزکان از ترکیه و لیودمیلا زابروفسکیا از روسیه مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

وزن مثبت 68 کیلوگرم بانوان: زینب اردوگان از ترکیه و بیتا جواهری از ایران راهی فینال این وزن شدند و قمزه کرسچی از ترکیه و دریا یاراشفسکایا از روسیه مقام سوم را کسب کردند.

وزن منفی 75 کیلوگرم آقایان: دانیل وریچوف از روسیه و اولکساندر چریانوف از اوکراین راهی فینال این مسابقات شدند و کامران رضایی نژاد و ابراهیم عبدالغفور از ایران مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

وزن منفی 84 کیلوگرم آقایان: آندری کونارو از روسیه و سید یاسین حسینی از ایران راهی فینال این مسابقات شدند و ییلاماران ویسپالینگام از مالزی و الکساندر مرکوف از روسیه مقام سوم این‌ مسابقات را کسب کردند.

وزن مثبت 84 کیلو گرم آقایان: محنت شاهین از ترکیه و حسین طبرته فراهانی از ایران فینالیست شدند و مصطفی پاپی زاده از ایران و سرگی تتیوشگین از روسیه سوم شدند.

فردا و در چهارمین روز از مسابقات، رقابت‌های کاتا و کومیته تیمی بانوان از ساعت 10 و آقایان از ساعت 15 پیگیری می شود و در چهارشنبه (روز پایانی) این مسابقات نیز رقابت های فینال پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/