شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#هواداران پرسپولیس

خواسته مهم هواداران پرسپولیس از سرپرست باشگاه درباره نقطه ضعف بزرگ تیم

درخواست مهم هواداران پرسپولیس از صدری : احمد نوراللهی را برگردان !

درخواست مهم هواداران پرسپولیس از صدری : احمد نوراللهی را برگردان !

پس از اینکه بازی های پرسپولیس در فصل جدید نشان داد خط میانی این تیم ضعف بزرگ سرخ های پایتخت است، هواداران این تیم از مجید صدری سرپرست باشگاه خواستند احمد نوراللهی را برگرداند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران پرسپولیس خواهان بازگشت احمد نوراللهی شدند.

یکی از بازیکنانی که در پایان لیگ بیستم قراردادش به اتمام رسید احمد نوراللهی ستاره تاثیر گذار پرسپولیس بود. احمد آنقدر به لحاظ فنی و اخلاقی خوب است که هر تیمی در لیگ برتر آرزوی داشتن چنین بازیکنی را داشت.

شماره هشت سرخ ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده مهره ثابت یحیی در میانه میدان بود و فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن لیگ هم انتخاب شد.

یحیی هم که به خوبی از اهمیت حضور این بازیکن در تیمش باخبر بود نام او را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داد و مدیران باشگاه مامور مذاکره با این ستاره شدند.

احمد قبل از سفر پرسپولیس به هند برای برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  چند بار با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نشست و دو طرف پیشنهادات خود را ارائه کردند.

با وجود داشتن پیشنهاد بسیار خوب از قطر، خود نوراللهی علاقه داشت در پرسپولیس بماند ولی بعد از چند روز به طور کلی ورق برگشت و یک پیشنهاد از امارات همه چیز را به هم ریخت.

باشگاه الاهلی امارات برای دو فصل مبلغ بسیار خوبی به احمد پیشنهاد داد. نوراللهی چند روزی خودش را از دسترس پرسپولیسی‌ها خارج کرد و به تماس مدیران باشگاه جواب نمی داد. در نهایت هم خبر عقد قرارداد نوراللهی با باشگاه اماراتی روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت تا به هواداران پرسپولیس شوک عجیبی وارد شود.

احمد با وجود فیکس بودن در تیم ملی و داشتن عملکرد بسیار خوب در الاهلی اوضاع خوبی ندارد. چند رسانه اماراتی هم خبر دادند باشگاه الاهلی ممکن است در نیم فصل با نوراللهی قطع همکاری کند و جلال الدین ماشاریپوف ازبک را جانشین هافبک ایرانی خود بکند. از همین رو شایعات مختلفی در خصوص بازگشت احمد نور به پرسپولیس به راه افتاد.

نکته جالب در خصوص این موضوع این است که هواداران پرسپولیس به شدت موافق بازگشت احمد به تیمشان هستند. این درحالیست که این قضیه در مورد بسیاری از بازیکنانی که در سال های اخیر پرسپولیس را ترک کردند کاملا متفاوت است.

هواداران پرسپولیس که به خوبی متوجه شدند تیمشان بعد از رفتن نوراللهی به شدت دچار مشکل شده و در پست او نیاز به تقویت دارد از مدیران این تیم درخواست کردند هرطور شده این ستاره را در نیم فصل به پرسپولیس برگردانند. اتفاقی که قطعا با استقبال کادرفنی پرسپولیس هم روبرو خواهد شد و شاید در سال منتهی به جام جهانی برای خود احمد هم بهتر باشد که در تیمی بازی کند که بازیکن فیکس و اصلی آن باشد.