شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##گربه‌های#ولگرد#بی‌شرمی#زوج#جوان#دادن!

گربه‌های ولگرد بی‌شرمی زوج جوان را لو دادن!

صدای عجیبی که تعدادی گربه ی ولگرد تولید میکردند نظر پلیس گشت را بخود جلب کرد، حقیقت جنجال برانگیزی که به سرعت با کمک این گربه ها فاش شد.

گربه‌های ولگرد بی‌شرمی زوج جوان را لو دادن!

به گزارش منیبان؛ متاسفانه خبر رها کردن نوزادان، خبر تازه ای نیست و این مسئله ی ناراحت کننده در برخی از کشورها همچنان تکرار میشود. ترک نوزادان دختر در کشور هند به دلیل باورهای عجیب قدیمی با وجود پیشرفت جهان، باز اتفاق می افتد و حوادثی مثل آنچه در این بخش می‌خوانید را رقم میزند.

نیروهای پلیس مومبای، نوزاد دختری را با کمک گربه های ولگرد از داخل فاضلاب کشف و نجات داد. طبق گفته ی نیروهای پلیس، صداهای عجیب و غریبی که تعدادی گربه ایجاد کرده بودند توجه ماموران گشت را بخود جلب کرد.

صدای غرش و خرخر گربه ها نشان میداد که اتفاقی غیرعادی رخ داده و این حیوانات سعی دارند اهالی را متوجه این مسئله کنند. نزدیک شدن نیروهای پلیس به محل تجمع گربه ها راز این غرش ها را فاش کرد. گربه ها متوجه نوزاد تازه متولد شده ی دختری را که در فاضلاب رها شده بود، شده و دور چاه کنار خیابان جمع شده بودند.

نوزادی که برای پایان زندگی اش در فاضلاب رها شده بود توسط گربه ها و پلیس گشت نجات پیدا کرد و به اداره پلیس منتقل شد. تا کنون هیچ اطلاعات خاصی از این پرونده بدست نیامده است اما تحقیقات برای روشن شدن جزئیات بیشتر ادامه دارد.

حس قوی گربه های دلگرد، اقدام زشت والدین بی شرم این نوزاد دختر را فاش کرد و پیش از آنکه آنها با اقدام دور از انسانیت خود جان نوزادشان را بگیرند، نوزاد نجات پیدا کرد.

وبگردی