شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خبرنگاران

جعل هویت خبرنگاران اسرائیلی برای مصاحبه با فواد حسین!

کدخبر: 456411
بر اساس اعلام منابع آگاه، دو تن از خبرنگاران اسرائیلی برای اینکه بتوانند با وزیرخارجه عراق مصاحبه کنند خود را فرانسوی جا زدند.
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منابع آگاه به خبرگزاری روسیا الیوم خبر دادند دو تن از خبرنگاران رژیم صهیونیستی برای مصاحبه با «فواد حسین» وزیرخارجه عراق خود را فرانسوی و از خبرنگاران خبرگزاری فرانس ۲۴ جا زدند.

این منابع اعلام کردند این دو تن از کارمندان یک موسسه رسانه ای صهیونیستی، با جعل عنوان، خود را از کارمندان فرانس ۲۴ معرفی کرده بودند که بعد از مصاحبه وزیرخارجه عراق مشخص شد آنان صهیونیست هستند.

این منابع که خواسته‌اند نامشان فاش نشود تصریح کردند موضع عراق و وزیر امور خارجه در قبال عادی سازی با رژیم صهیونیستی بسیار روشن است و فواد حسین مخالف این کار (مصاحبه با صهیونیست‌ها) بود و اگر می‌دانست که این مصاحبه از یک شبکه صهیونیستی پخش خواهد شد آن را رد می‌کرد.

شایان ذکر است پخش شدن مصاحبه وزیرخارجه عراق با شبکه ۲۴ رژیم صهیونیستی جنجال بزرگی را در این کشور به پا کرده و باعث تعجب برخی از مقامات عراق شده است.

«احمد الصحاف» سخنگوی وزارت خارجه عراق در واکنش به این مصاحبه اعلام کرد صحت آن چه رسانه صهیونیستی که با جعل هویت خود با وزیر امور خارجه عراق مصاحبه کرده بود منتشر کرده مورد تردید است؛ به ویژه که وزیر خارجه در کنفرانس امنیتی منامه و یا مصاحبه‌های تلویزیونی متعدد بر مخالفت عراق با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.