شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استادیوم#تراکتور

سهرابی: سولدو مربی بزرگی است و موفقیت دور از دسترس نیست/ بازگشت هواداران به استادیوم یکی از دغدغه‌های ما است


سهرابی: سولدو مربی بزرگی است و موفقیت دور از دسترس نیست/ بازگشت هواداران به استادیوم یکی از دغدغه‌های ما است

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعتقاد دارد، موفقیت‌ این تیم با سرمربی جدیدش زونیمیر سولدو دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میر معصوم سهرابی در گفت‌وگوی تصویری با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اظهار داشت: بنده فوتبالم را از تراکتور شروع کرده و در رده‌های مختلف باشگاه تراکتور حضور داشتم. همچنین دو دوره به‌عنوان دستیار و در مقطعی نیز به‌عنوان مدیرعامل تراکتور کار کرده‌ام. از این رو برای حضور مجدد در این تیم و خوشحال کردن هواداران علاقه‌مند بودم که درخواست هیئت مدیره را با آغوش باز پذیرفتم.

وی در ادامه افزود: بنده از مالک، هیئت مدیره باشگاه، امکانات سخت افزاری، کادر فنی و بازیکنان جوان تراکتور شناخت کافی دارم.

سهرابی درباره جدایی‌اش از تراکتور در پایان لیگ نوزدهم، یادآور شد: با توجه به اینکه کارمند شهرداری تبریز هستم، با اتمام فصل و پایان یافتن مأموریتم که توأم با قهرمانی بود، از تراکتور جدا شدم. جا دارد از آقای زنوزی و هیئت مدیره به خاطر اعتماد مجدد به من، تشکر کنم. می‌توانیم با حمایت مالک، اعضای هیئت مدیره، هواداران و با بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری موفق شویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد تدابیر باشگاه برای بازگشت هواداران به استادیوم، توضیح داد: بازگشت هواداران به استادیوم، یکی از دغدغه‌های بنده است. پیش از این مکاتباتی در این زمینه انجام شده است و امروز هم نامه‌نگاری با اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال را در دستور کار قرار دادم تا با رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره)، بستر حضور هواداران در بازی‌های خانگی فراهم شود. معتقدم فوتبال با هواداران زنده بوده و پرشورها یار دوازدهم ما هستند.

وی درباره کادر فنی کنونی تراکتور، اظهار داشت: آقای زونیمیر سولدو یکی از بازیکنان بزرگ بود که سابقه حضور در دو جام جهانی را دارد. او مراحل مربیگری را نیز پله به پله طی کرده و با کادر قوی که در اختیار دارد، موفقیت تراکتور دور از دسترس نیست و انتظارات هواداران برآورده می‌شود.

سهرابی گفت: دومین جام قهرمانی تراکتور را در آن مقطعی که در باشگاه حضور داشتم، به دست آوردیم. امیدوارم با حمایت مالک، هیئت مدیره و هواداران و همچنین با بهره‌گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی در رابطه با تقویت تراکتور، بیان کرد: کادر فنی باید لیست بازیکنان آزاد موردنظر را به باشگاه اعلام کند تا نسبت به ترمیم نقاط ضعف اقدام کنیم.

مدیرعامل تراکتور در پایان گفت: هواداران تراکتور همواره حامی تیم محبوب‌شان هستند و به‌عنوان پرشورترین هواداران فوتبال در ایران و آسیا شناخته می‌شوند. صبور بودن و حمایت از تیم، خواسته من از هواداران است.

انتهای پیام/