شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#آسیب#ازدحام جمعیت

سرتیپی: عوامل فیلم با حاشیه‌سازی می‌خواهند فروش فیلم را بالا ببرند


سرتیپی: عوامل فیلم با حاشیه‌سازی می‌خواهند فروش فیلم را بالا ببرند

ازدحام جمعیت در سینما کوروش آسیب جدی به کسی وارد نکرد و تنها یک نفر از عوامل صدمه جزئی دید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دیشب طی مراسم اکران یکی از فیلم‌های سینمایی، ازدحام جمعیتی که بخاطر همراهی با عوامل فیلم در سینما کوروش آمده بودند، باعث شد تا در فضای مجازی خبری مبنی بر آسیب به چند نفر منتشر شود.

حتی برخی از خبرنگاران موسیقی و سینما از زیر دست و پا افتادن تعدادی از مردم خبر دادند. اما واقعیت چیست؟

علی سرتیپی مدیر سینما کوروش در این باره با تکذیب هرگونه آسیب جدی و عمیق به مردم و عوامل فیلم بیان کرد: دیشب یکی از فیلم‌های سینمایی در سینما کوروش، اکرانِ همراه با عوامل داشت. از آنجایی که تهیه‌کننده و کارگردان فیلم در فضای مجازی از چهره‌های مشهوری هستند، در صفحه خود با تبلیغ فیلم از مردم دعوت کردند تا در این اکران حضور داشته باشند. در کنار این موضوع، حضور دو خواننده‌ در این فیلم و ظرفیت 50درصدی سینما باعث شد تا ازدحام جمعیت در این برنامه رخ دهد و تمام جمعیت نتواند وارد سینما شود، اما هیچ کس غیر از یک نفر از عوامل فیلم که آسیب سطحی دید، دچار آسیب نشده است.

وی ادامه داد: بنظرم آنچه که در فضای مجازی گفته شده بیشتر حاشیه‌سازی برای فروش بیشتر فیلم است. 

سرتیپی توضیح داد: ما هفته قبل نیز سریالی را با حضور عوامل فیلم که در آن نیز گروه موسیقی دیگری حضور داشتند و جمعیت زیادی آمد. این حاشیه‌سازی بیشتر از سر رقابت گروه موسیقی فیلم دیشب با آن گروه موسیقی برای جذب مردم و در نهایت برای فروش بیشتر فیلم است. از این قبیل حاشیه‌سازی‌ها که برای جذب بیشتر مخاطب و فروش بیشتر بعضاً رخ می‌دهد، تنها یک جنگ رسانه‌ای میان رقبا است. مطالبی که مبنی بر شکستن بینی یک خانم و یا له شدن افرادی زیر دست و پا گفته می‌شود، همگی کذب است. هرکس که آسیبی دیده است با شواهد بیاید و ما هم خسارت او را می‌دهیم.

تسنیم اضافه می‌کند ویدیوهای منتشر شده از این حادثه نشان می‌دهد که البته شرایط و فضای لازم برای حضور این حجم از جمعیت در این سینما فراهم نشده بود.

انتهای پیام/