شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرمانشاه#تعداد
آیین نهضت خدمت مؤمنانه|

سردار سلیمانی: مردم در همه استان‌ها برای آزادسازی زندانیان معسر افتخار آفریدند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم در همه استان‌ها برای آزادسازی زندانیان معسر افتخار آفریدند، گفت: این کار بسیج قبل از آن که شنیدنی باشد، دیدنی است؛ چراکه در کرمانشاه ۵۰۰ زندانی در حال آزادسازی هستند و این تعداد برای یک استان، عدد کمی نیست
خبرگزاری میزان- سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در مراسم نهصت خدمات مومنانه (آزادسازی زندانیان معسر) که در سالن اجتماعات سازمان بسیج برگزار شد، گفت: نهضت خدمات مومنانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: ما در هفته بسیج سال گذشته آزادی زندانیان معسر غیرعمد را به فهرست خدمات مومنانه اضافه کردیم که الحمدلله با کمک خداوند موفق به ادامه این مسیر در سال جاری شدیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آزادی زندانیان معسر امسال نیز با هماهنگی و هم افزایی مسئولان قوه قضاییه، دادگستری ها، دادستان‌ها در استان‌های مختلف و ستاد دیه و خیرین در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به نقش برجسته خیرین در آزادی زندانیان معسر غیرعمد تصریح کرد: کسانی هم که طلبکار مالی بودند در این حرکت خوش درخشیدند؛ چنانچه با آغاز فرآیند صلح و سازش در سال گذشته، تعهدات مالی این معسران به یک ششم کاهش یافت، این نشان دهنده آمادگی مردم عزیز ما برای انجام کار خیر است.

سلیمانی با بیان اینکه مردم در همه استان‌ها برای آزادسازی زندانیان معسر افتخار آفریدند، تاکید کرد: این کار بسیج قبل از آن که شنیدنی باشد، دیدنی است؛ چراکه در کرمانشاه ۵۰۰ زندانی در حال آزادسازی هستند و این تعداد برای یک استان، عدد کمی نیست و قطعاً تاثیرات روحی مثبت و نشاط را در جامعه افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه این کار‌های بزرگ، دیدنی و مورد تحسین رهبر انقلاب قرار دارند، عنوان کرد: آزادی زندانیان معسر را با هماهنگی‌های مربوطه و در چارچوب فرآیند‌های قانونی ادامه خواهیم داد ودر خدمت افرادی که گرفتار اجرای حدود و قانون شدند، خواهیم بود تا به فرآیند آزادسازی آن‌ها کمک شان کنیم.
 

راه‌اندازی ۲۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور در بسیج


انتهای پیام/