شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون کشتی#آمل

اعتراض فولادین ذوب آمل به حضور ماگومدوف در صنایع/ بهمنی: کشتی‌گیر روس بی اخلاقی کرد


اعتراض فولادین ذوب آمل به حضور ماگومدوف در صنایع/ بهمنی: کشتی‌گیر روس بی اخلاقی کرد

با توجه به توافق رسمی و ثبت قرارداد عباس گادجی ماگومدوف روس با تیم فولادین ذوب آمل و عقد قرارداد این کشتی‌گیر با تیم صنایع، باشگاه آملی اعتراض خود را به فدراسیون کشتی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد روز 18 آذر ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. 4 تیم فولادین ذوب آمل، شرکت داروسازی سهند ارس، صنایع مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نیمه نهایی و نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

بعد از غیبت تیم بازار بزرگ در لیگ کشتی، امسال رقابت نزدیکی بین تیم‌ها برای کسب قهرمانی وجود دارد و همه تیم‌ها برای رسیدن به این مهم در مرحله پایانی مسابقات خود را تقویت خواهند کرد.

علاوه بر جذب ملی پوشان، اکثر تیم‌ها قصد استفاده از کشتی‌گیران خارجی را دارند. بعد از آنکه حضور شاخیف قهرمان وزن 65 کیلوی جهان در تیم سهند ارس قطعی شد، حالا دو تیم به دنبال عباس گادجی ماگومدوف روس، قهرمان وزن 61 کیلوگرم جهان رفته‌اند و در این خصوص اختلافاتی ایجاد شده است.

بابک بهمنی مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب آمل در این رابطه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما با ماگومدوف روس به توافق نهایی رسیدیم و قراردادش هم توسط مازیار رضایی که نماینده فدراسیون کشتی روسیه در ایران است و باقی کشتی‌گیران روس را هم او به لیگ آورده، ثبت شد. ما از این کشتی‌گیر روس دستخط هم داریم که به فولادین ذوب آمل پیوسته اما در ادامه مربیان تیم صنایع از یک کشتی گیر روس که با آنها در ارتباط است، خواسته‌اند که ماگومدوف را با رقم بیشتر به این تیم ببرد و حالا این اتفاق رخ داده است. این کار بی‌اخلاقی است، شبیه به همان اتفاقی است که در مورد کامران قاسم‌پور رخ داد. این کشتی گیر هم با ما به توافق نهایی رسیده بود اما تیم صنایع با رقمی بیشتر او را جذب کرد.

وی ادامه داد: ما روی هر کشتی‌گیری دست می‌گذاریم، تیم‌های رقیب هم با او وارد مذاکره می‌شوند. آیا کشتی‌گیری که با دو تیم به توافق رسیده و قرارداد ثبت کرده، صلاحیت حضور در لیگ برتر کشتی ایران را دارد؟

انتهای پیام/