شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#زلزله#رئیس جمهور

معاون پارلمانی رئیس جمهور: امروز بسیج در همه عرصه‌ها پیشگام است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز بسیج تنها در عرصه سازندگی و دفاع از حرم نیست بلکه در تمام عرصه‌های بحران، سازندگی، سیل و زلزله و هر آنجا که به حضور او نیاز باشد، پیشگام است و این کار ارزشمندی است.

خبرگزاری میزان - سید محمد حسینی ظهر امروز در مراسم نهضت خدمت مؤمنانه آزادسازی زندنیان معسر که در سازمان بسیج مستضعفین برگزارشد، گفت: از بسیج حقوقدانان که زمینه ساز این خدمت هستند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از دو هزار نفر از زندانیان بدهی مالی از زندان آزاد می‌شوند و این خدمتی بزرگ و مؤمنانه است، افزود: پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرموده‌اند کسی که راهنمایی به کار نیک و همراهی می‌کند، مانند کسی است که آن را انجام داده است. امروز خانواده‌های بسیاری سرپرست تان خود را در آغوش می‌گیرند و خوشحال می‌شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: فرد مسلمان نمی‌تواند در برابر همنوع خود بی‌تفاوت باشد، مسئولیت‌های اجتماعی بسیاری بر عهده دارد و در برابر خلق مسئول است. همه باید به مقدار توان کمک کنند و آن‌هایی که خداوند نعمت و ثروت به آن‌ها عطا کرده است باید در اختیار دیگران قرار دهند.

حسینی با تاکید بر اینکه نیکوکاری باید در جامعه ترویج شود که مردم فقط به فکر خود نباشند، بیان کرد: امروز بسیج تنها در عرصه سازندگی و دفاع از حرم نیست بلکه در تمام عرصه‌های بحران، سازندگی، سیل و زلزله و هر آنجا که به حضور او نیاز باشد، پیشگام است و این کار ارزشمندی است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر مراسمی برای تجلیل از خیرین گرفته می‌شود، این مراسم نیکوکاری و امور خیر را در جامعه تشویق و ترغیب می‌کند.

 

  • معاون پارلمانی رئیس جمهور: جایگاه آمریکا افول کرده است
  •  

    انتهای پیام/