شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#خداداد

مورد عجیب خداداد عزیزی در فوتبال ایران!

سالها قبل خداداد عزیزی که برای اولین بار توسط علی پروین به تیم ملی دعوت شده بود، ساکش را برداشت و اردوی تیم ملی ایران را ترک کرد.

مورد عجیب خداداد عزیزی در فوتبال ایران!

به گزارش منیبان، علی پروین تیم ملی را برای بازی‌های آسیایی پکن آماده می‌کرد که خداداد ۱۸ ساله را هم به اردو دعوت کرد اما بازیکن تکنیکی آن زمان ابومسلم مشهد در حرکتی کمتر دیده شده ساکش را برداشت و اردو را ترک کرد.

 وقتی خبرنگاران از خداداد عزیزی پرسیدند چرا این کار را انجام دادی گفت: در تیم ملی همه بازیکنان از من بهترند و مسلماً جایی برای من نیست به همین دلیل اردو را ترک می کنم و می روم تا هر وقت بازیکن بهتری شدم برگردم.

علی پروین هم واکنش خاصی به این اظهارنظر خداداد نشان نداد اما همان‌طور که می‌دانید عزیزی بعدها در تیم ملی تبدیل به ستاره ای بزرگ شد و حتی یک سال عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را هم کسب کرد.

 نکته مهم اینجاست که خداداد معمولاً با همه مربیان خود مشکل داشت و علیه آنها طغیان می‌کرد که شاید سرشناس‌ترین این مربیان بلاژویچ بود اما در مورد علی پروین مصاحبه تندی انجام نداد هرچند که خیلی‌ها گفتند خداداد با همان مصاحبه ای که کرد هم به نوعی به سرمربی وقت تیم ملی کنایه زده بود.

وبگردی