شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق#وزیر خارجه

انتقاد سخنگوی نُجَباء از وزیر خارجه عراق:

مصاحبه با شبکه صهیونیست اهانت به ملت عراق است

مصاحبه با شبکه صهیونیست اهانت به ملت عراق است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء با انتشار یک پست توئیتری از مصاحبه وزیر خارجه عراق با یک رسانه صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، «نصر الشمری» سخنگوی این جنبش مقاومت اسلامی در واکنش به اقدام جنجالی و عجیب وزیر امور خارجه عراق در پیامی توئیتری نوشت: مصاحبه فؤاد حسین با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به رژیم تروریستی صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، الشمری این رفتار را غیرقابل توجیه و نوعی حمایت از رژیم صهیونیستی خواند و افزود: این اقدام پس از حوادثی صورت پذیرفته که نشان‌دهنده مخالفت جوامع آزاده با این رژیم تروریست و جنایتکار است.

وی مصاحبه فؤاد حسین با تلویزیون رژیم صهیونیستی را توهین به میلیون‌ها آزاده در دنیا و اهانت به ملت عراق توصیف کرد. سخنگوی نُجَباء بر لزوم موضع‌گیری قاطع دولت موقت عراق در قبال این رفتار وزیر امور خارجه تأکید و تصریح کرد: در غیر این صورت، این ملت عراق است که حرف خود را خواهد زد.

پیشتر سخنگوی وزارت خارجه عراق در واکنش به مصاحبه وزیر خارجه این کشور با یک شبکه صهیونیستی، اعلام کرده بود که خبرنگار این شبکه با جعل هویت خود اقدام به مصاحبه با فؤاد حسین کرده است.