شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#قیمت#موبایل

گوشی‌های با قیمت زیر ۲ میلیون تومان، کدام اند؟

گوشی‌های با قیمت زیر ۲ میلیون تومان، کدام اند؟
با وجود این که قیمت موبایل در بازار ایران همچنان روند صعودی دارد، اما اگر به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه هستید، می‌توانید این گوشی ها را با قیمت زیر ۲ میلیون تومان خریداری کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، بررسی‌ها نشان می‌دهند افزایش تقاضا برای خرید موبایل به دلیل شروع سال تحصیلی جدید باعث شده تا قیمت گوشی در بازار حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، اما با وجود افزایش قیمت‌ها اگر به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه هستید، می‌توانید برخی از مدل‌های تلفن همراه را در بازار ایران را با قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان خریداری کنید.

خرید ۷ گوشی زیر ۲ میلیون تومان در بازار ایران
 آنر 7S
قیمت: ۱ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان

گوشی‌های با قیمت زیر ۲ میلیون تومان، کدام اند؟

آنر ۷ اس به صفحه نمایش ۵ تا ۵.۵ اینچی مجهز شده و وزن آن نیز به ۱۴۲ گرم می‌رسد. این گوشی قابل پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه‌های 3G، 2G و 4G نیز خواهد بود. شرکت سازنده برای این گوشی بدنه پلاستیکیو پردازنده ۶۴ بیتی را در نظر گرفته است. از سایر ویژگی‌های این گوشی نیز می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و حداکثر ظرفیت کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد.

قابلیت دریافت ۵ لمس همزمان نیز یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این موبایل آنر محسوب می‌شود. آنر ۷اس از فناوری‌های ارتباطی رادیو، وای فای، GPRS و بلوتوث نیز بهره می‌برد. آنر برای دوربین پشتی این مدل یک ماژول با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته است. همچنین این گوشی از دوربین سلفی با قابلیت فیلمبرداری نیز بهره می‌برد. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز از سایر ویژگی‌های این گوشی به‌شمار می‌رود.

هواوی Y5 Lite 2018
قیمت: ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

گوشی‌های با قیمت زیر ۲ میلیون تومان، کدام اند؟

مشتریان می‌توانند با بودجه کمتر از ۲ میلیون تومان گوشی هواوی وای ۵ لایت را با صفحه نمایش ۵ تا ۵.۵ اینچ و وزن ۱۴۲ گرمی خریداری کنند. این مدل نیز قابل پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه‌های 3G، 2G و 4G خواهد بود. فرکانس پردازنده مرکزی این گوشی ۱.۵ گیگاهرتز و ۶۴ بیتی اعلام شده است. این موبایل از یک گیگابایت رم داخلی و قابلیت اضافه کردن کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز بهره می‌برد.

از سایر قابلیت‌های این موبایل می‌توان به تراکم پیکسلی 295ppi با نمایش ۱۶ هزار رنگ اشاره کرد. این گوشی از فناوری‌های ارتباطی نظیر رادیو، وای فای، GPRS و بلوتوث نیز بهره می‌برد. دوربین این گوشی یک ماژول با رزولوشن ۸ مگاپیکسل بوده که دارای قابلیت اتوفوکوس و فلش است. همچنین این گوشی از قابلیت فیلمبرداری و عکاسی سلفی نیز بهره می‌برد. باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز از سایر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

 ویرا V5
قیمت: ۱ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان

گوشی‌های با قیمت زیر ۲ میلیون تومان، کدام اند؟

گوشی ویرا وی ۵ به یک صفحه نمایش ۶ اینچی مجهز شده و وزن آن نیز به ۱۷۸ گرم می‌رسد. این تلفن همراه توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه‌های ارتباطی ارتباطی 3G، 2G و 4G را نیز خواهد داشت. برای این گوشی ۳ ماژول دوربین شامل حسگر عریض با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی، حسگر سنجش عمق با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. ضمن این که این گوشی از دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. ویرا V5 به حافظهزداخلی ۳۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز مجهز شده است و از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپ ساعتی اشاره کرد.

جی ال ایکس General Luxe Sepehr
قیمت: ۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان

گوشی‌های با قیمت زیر ۲ میلیون تومان، کدام اند؟

این موبایل ایرانی به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی مجهز شده و وزن آن نیز ۱۸۵ گرم است. برای این گوشی حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توان به آن کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی را نیز اضافه کرد. این گوشی از بدنه پلاستیکی بهره می‌برد و می‌تواند از دو سیم کارت نیز پشتیبانی کند. برای این گوشی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی با کیفیت فیلمبرداری HD نیز در نظر گرفته شده است. از سایر ویژگی‌های این موبایل می‌توان به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

نوکیا C2 TA-1204
قیمت: ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گوشی‌های با قیمت زیر ۲ میلیون تومان، کدام اند؟

این موبایل به یک صفحهنمایش ۵.۵ تا ۶ اینچ مجهز شده و وزن آن نیز به ۱۶۱ گرم می‌رسد. شرکت سازنده برای آن فریم و قاب پشتی از جنس پلاستیک و قاب جلویی از جنس شیشه در نظر گرفته است. این گوشی نوکیا قابل پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه‌های ارتباطی 3G، 2G و 4G است.

همچنین این دستگاه از فناوری‌های ارتباطی چون بلوتوث، رادیو، وای فای و GPRS بهره می‌برد. این گوشی نوکیا به دوربین اصلی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل مجهز شده است و از سایر قابلیت‌های آن می‌توان به باتری لیتیوم یونی قابل تعویض با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت و حافظه ۱۶ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کرد.

نوکیا C1 TA-1165
قیمت: ۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان

گوشی‌های با قیمت زیر ۲ میلیون تومان، کدام اند؟

نوکیا C1 TA-1165 دارای وزن 155 گرم بوده و از صفحه نمایش ۵.۵ تا ۶ اینچ نیز بهره می‌برد. این گوشی می‌تواند از دو سیم کارت نانو و شبکه‌های ارتباطی 2G و 3G پشتیبانی کند. شرکت سازنده برای این دستگاه بدنه پلاستیکی را در نظر گرفته است. همچنین این مدل از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت نیز بهره می‌برد.

برای اینگوشی یک دوربین اصلی با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی با فناوری اتوفوکوس و دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است که هر دو دوربین از قابلیت فیلمبرداری نیز بهره می‌برند. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری لیتیوم پلیمری قابل تعویض با ظرفیت ۲۵۰۰ میلیآمپر ساعتی در کنار رادیو، وای فای، بلوتوث و GPRS اشاره کرد.

مارشال ME-368 Dual SIM
قیمت: ۹۹۹ هزار تومان

گوشی‌های با قیمت زیر ۲ میلیون تومان، کدام اند؟

این گوشی از صفحه نمایش ۴.۵ تا ۵ اینچ بهره می‌برد و وزن آن نیز به ۱۶۰ گرم می‌رسد. این دستگاه قادر به پشتیبانی از دو سیم کارت با شبکه ۲ جی و ۳ جی و نمایش ۲۵۶ هزار رنگ است. برای این دستگاه حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و کارت حافظه با ظرفیت ۳۲ گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین سلفی و دوربین اصلی با قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین این گوشی از فناوری‌های ارتباطی نظیر بلوتوث، رادیو، وای فای و قابلیت مکان‌یابی نیز بهره می‌برد.

منبع: