شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نساجی#هواداران استقلال

شوک به هواداران استقلال ؛ نساجی ۳ بر ۰ برنده می شود؟

احتمال جریمه باشگاه استقلال به دلیل نصب غیرمجاز تبلیغات محیطی در دیدار با نساجی

جریمه احتمالی باشگاه استقلال

یک منبع آگاه در سازمان لیگ مدعی شده است استقلال به دلیل نصب غیرمجاز تبلیغات محیطی در دیدار با نساجی ممکن است جریمه شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک منبع آگاه در سازمان لیگ امروز واقعیت مهمی را در مورد نصب تبلیغات دور زمین در بازی استقللال برابر نساجی برملا کرد.

به گزارش پارس فوتبال، هفته پیش سازمان لیگ با واگذاری تبلیغات به باشگاه ها موافقت کرد، به شرط اینکه هر کارگزار بابت در اختیار داشتن این موضوع ضمانت نامه بانکی بدهد. در این بین در بازی استقلال برابر نساجی کارگزار آبی ها تبلیغات خود را نصب کرد اما حالا یک منبع آگاه در سازمان لیگ می گوید استقلال برای این کار مجوز نداشته است.

این منبع آگاه در این باره گفت:

هنوز پروسه واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها به طور کامل انجام نشده اما کارگزار باشگاه در بازی با نساجی بدون مجوز وارد زمین شد و تابلوهای خود را نصب کرد. چون بعد از ۲ سال هوادار به استادیوم آمده بود ما نمی خواستیم جنجال ایجاد شود و بنابراین حرفی نزدیم.

این منبع آگاه در ادامه از احتمال جریمه باشگاه استقلال صحبت کرد:

ممکن است ناظر بازی این اتفاق را به کمیته انضباطی گزارش کرده باشد که در این صورت این احتمال وجود دارد باشگاه استقلال با جریمه روبرو شود.

البته امروز هم سازمان لیگ به صراحت اعلام کرد اگر کارگزاران استقلال و پرسپولیس تا فردا تضامین بانکی را ارائه نکنند، از بازی های بعدی اجازه تبلیغ را نخواهند داشت. پیش از این حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته بود؛ فدراسیون در هفته پنجم پادرمیانی کرده که سازمان لیگ با وجود ارائه نشدن تضمین های بانکی از سوی کارگزاران باشگاه ها، فقط برای یک بازی، اجرای تبلیغات محیطی را به باشگاه ها بسپارد.