به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خسروی در برنامه امروز «سلام تهران» با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره لزوم تبدیل شدن ایران به مرجع علمی، از راه‌اندازی معاونت بسیج علمی، فناوری و پژوهشی در سپاه محمد رسول‌الله(ص) و تأسیس ۱۲ مرکز رشد در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران خبر داد.

وی حمایت از کارآفرینان و فناوران را مأموریت اصلی این معاونت و مراکز رشد سپاه دانست و افزود: فضای فیزیکی، تجهیزات سخت‌افزاری و حمایت‌های نرم‌افزاری مثل مشاوره و برگزاری جشنواره در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اجاره فضای اداری در شهر تهران بسیار گران است و اولین مشکل ایده‌پردازان، فضای فیزیکی برای ادامه کار می‌باشد که مراکز رشد معاونت فناوری و بسیج علمی سپاه محمد رسول‌الله (ص) با رفع این مشکل، به پرورش ایده‌ها کمک می‌کند.

خسروی با اشاره به رشد روزافزون مراکز رشد سپاه، گفت: در این مراکز کاغذبازی‌ها و پیچیدگی‌های اداری وجود ندارد و کمک به تحقق شعار افزایش تولید و اشتغالزایی در این مراکز پیگیری می‌شود.

مدیر مرکز رشد ناحیه شهید جماران با بیان اینکه دستاوردهای علمی و فناوری مراکز رشد سپاه قابل مشاهده است، از صادرات تولیدات این مراکز هم خبر داد. 

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.