به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام امروز یکشنبه 30 آبان ماه 1400 در خصوص پیروزی تیمش در مقابل تیم هوادار تهران که از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه 28 آبان ماه در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار شد، اظهار کرد: بردن دیداری که دقایق زیادی از آن را ۱۰ نفره بودیم، کار بزرگی بود که بازیکنانم به انجام رساندند و تلاش آنها قابل ستایش است.

او با بیان اینکه از نتیجه بازی راضی‌ام و همین‌طور از اتمسفر و فضایی که در رختکن، در باشگاه و در میان هواداران وجود دارد، گفت: البته از کیفیت فنی تیم رضایت ندارم. به لحاظ شکل رقابت، انسجام و آمادگی جسمانی فاصله زیادی با آنچه مدنظرمان است داریم. این دیدار به ما نشان داد کار زیادی برای تبدیل شدن به یک تیم منسجم و هماهنگ داریم. متاسفانه زمان کمی هم برای کار داریم و اجازه نداریم حتی یک ثانیه را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: کار سختی داریم اما آنچه امیدوارمان می‌کند سخت‌کوشی، تعهد و اراده بازیکنان و اعضای تیم است. شما در مسابقه با هوادار نمونه‌ای از آن را دیدید و من در تمرین‌های دو هفته اخیر به‌ صورت مستمر تلاش بازیکنان برای پیشرفت را دیده‌ام. فاصله زیادی با مطلو‌ب‌مان داریم اما در مسیری که می‌خواهیم قرار داریم.

نکونام بیان کرد: از نظر نتایج دیدارهای دیگر، هفته خیلی خوبی برای فولاد بود اما می‌خواهم بگویم بهترین اتفاق هفته برای فوتبال ایران حضور تماشاگران در دیدار استقلال - نساجی بود. این اتفاق باید ادامه‌ داشته باشد و ما منتظریم درب‌های ورزشگاه فولاد در دیدارهای خانگی بعدی به روی هواداران‌مان باز شود و آنها را در کنارمان داشته باشیم.

او اضافه کرد: بازیکن می‌تواند اشتباه کند اما هیچ‌ تیمی به‌خاطر اشتباه یک بازیکن شکست نمی‌خورد و هیچ تیمی با درخشش یک بازیکن برنده نمی‌شود. فکر می‌کنم در دو فصل اخیر نام فولاد بیشتر از هر نام دیگری در فوتبال ایران تداعی کننده کلمه"تیم" بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان تصریح کرد: ما یک تیم هستیم، با هم پیروز می‌شویم و با هم شکست می‌خوریم. در کنار هم اشتباه می‌کنیم، در کنار هم یاد می‌گیریم و در کنار هم پیشرفت می‌کنیم.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در اولین حضور مجدد جواد نکونام به عنوان سرمربی، در دیدار هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم، موفق شد ده نفره برابر هوادار تهران به برتری یک بر صفر برسد و سه امتیاز شیرین را دشت کند.