شهر خبر

رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیونی که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود روز شنبه ۲۹ آبان ماه مرخص شد و حالا در منزل تحت مراقبت است.

به گزارش هنر ام‌روز، رضا فیاضی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر و تلویزیون که براثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود شنبه ۲۹ آبان ماه از بیمارستان مرخص شد.

فریده علم بیگی همسر این هنرمند در گفتگوی تلفنی با خبرنگار تئاتر صبا درباره شرایط جسمی این بازیگر گفت: همه بیماران کرونایی تا مدت ها ضعف عمومی زیادی را همراه دارند و ایشان نیز از این قاعده مستثنی نیستند ولی به دلیل ابتلای ایشان به دیابت این موضوع کمی شرایط را ویژه تر کرده و قطعا نیازمند مراقبت بیشتری هستند.

او افزود: پزشک معالج دستور مرخصی را برای روز جمعه در نظر داشتند که با درخواست ما برای یک روز بیشتر در بیمارستان تحت مراقبت بودند و بالاخره دیروز شنبه ۲۹ آبان ماه از بیمارستان مرخص شدند.

فریده علم بیگی بیان کرد: ایشان در بخش ویژه بیماران کرونایی بودند که با توجه به محیط بیمارستان قطعا حضور در منزل برای بهبود حال شان بهتر است و خوشبختانه از آنجا که من خودم پرستار بودم سعی می‌کنم بیشتر مراقب شان باشم.

علم بیگی اظهار کرد: از همه عزیزانی که نگران حال این هنرمند هستند ممنونم و از همه تقاضا دارم تا در این شرایط بیشتر مراقب خود باشند.

همسر رضا فیاضی در پایان ضمن قدردانی از کادر درمان با اشاره به حضورشان در کیش گفت: خوشبختانه هوای کیش در این شرایط بسیار مناسب است و من اینقدر به ایشان عشق می دهم که به زودی از کیش به تهران بیاید و روی صحنه برگردد.