به گزارش برنا از اراک ، حمیدرضا محرابی، افزود: قرارداد واگذاری مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک ۲۵ آبان ماه امسال منعقد شد و بر این اساس این مجموعه ورزشی به مدت یک‌سال در اختیار باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک قرار دارد.

وی ادامه داد: سازمان لیگ برای بازگشایی ورزشگاه‌های و حضور تماشاچیان الزاماتی از جمله افزایش لوکس نور، نصب و راه‌اندازی گیت‌های بازرسی ورود و خروج تماشاچیان، نصب دوربین‌های مداربسته، تعمیر و راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها، حل مشکل آب آشامیدنی و شماره‌گذاری صندلی‌ها در نظر گرفته که تمامی این‌ الزامات باید از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تامین شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک اظهار داشت: تعمیر و نگهداری ورزشگاه زمین چمن، پیست و در مجموع رسیدگی به امور ورزشگاه بر عهده این باشگاه است.

محرابی بیان کرد: هماهنگی و یکپارچگی مطلوبی بین مسئولان مختلف استان با باشگاه فرهنگی ورزشی و به خصوص تیم فوتبال آلومینیوم اراک وجود دارد که این مهم باعث شده این تیم در فصل جاری به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

وی اضافه کرد: تمامی شرایط در استان و باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم به نفع تیم فوتبال آن است و در صورت تداوم این شرایط چه بسا با حفظ جایگاه خود در رده‌های بالای جدول مجوز آسیایی شدن را نیز به دست آوریم.