شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#نیم‌فصل#بازیکنان

پاسخ کمیته وضعیت به ابهام نقل و انتقالاتی/ قرارداد کدام بازیکنان خارج از پنجره ثبت می‌شود؟


پاسخ کمیته وضعیت به ابهام نقل و انتقالاتی/ قرارداد کدام بازیکنان خارج از پنجره ثبت می‌شود؟

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای شرایط بازیکنانی را که خارج از پنجره نقل‌وانتقالاتی نیم‌فصل اول اجازه ثبت دارند، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مطابق ماده 49 اساسنامه فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان باید بر وضعیت بازیکنان و نقل‌وانتقالات آنها از حیث انطباق با مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فیفا و مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال نظارت و وضعیت بازیکنان را برای شرکت در رقابت‌های مختلف فدراسیون فوتبال تعیین کند.

بنا به مراتب و با توجه به اتمام مهلت نقل‌وانتقالات نیم‌فصل اول (01-1400)، تنها بازیکنانی که دارای شرایط مندرج در ماده شش مقررات وضعیت و نقل‌وانتقالات ایران و ماده شش مقررات وضعیت و نقل‌وانتقلات فیفا باشند، می‌توانند قرارداد خود را در سازمان لیگ به ثبت برسانند.

به این منظور، باشگاه‌هایی که خواهان استفاده از شرایط مقرر در ماده شش مقررات یاد شده و ثبت قرارداد بازیکن جدید خارج از پنجره نقل‌وانتقالات باشند، می‌بایست درخواست خود به همراه تمام مستندات را تحویل سازمان لیگ بدهند تا جهت بررسی و احراز شرایط، انجام استعلام‌های لازم و اعلام نظر، تحویل کمیته وضعیت شود.

انتهای پیام/