شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ترکیب اصلی

رستمی: گل زدن بعد از دقیقه ۹۰ خیلی لذت دارد/ تلاش می‌‌کنم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم


رستمی: گل زدن بعد از دقیقه 90 خیلی لذت دارد/ تلاش می‌‌کنم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن، گل زدن بعد از دقیقه ۹۰ را لذتبخش توصیف و ابراز امیدواری کرد دوباره چنین اتفاقی را تجربه کند.

عارف رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: ما برای برد به مشهد رفته بودیم و می‌خواستیم موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی خوشبختانه با انجام یک بازی حساب شده به برد رسیدیم و این پیروزی حق ما بود.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اتفاقات قبل از بازی و اینکه پرواز آنها با تأخیر انجام شد، اظهار داشت: متأسفانه در فرودگاه زیاد معطل شدیم و با سختی به مشهد رسیدیم، ولی تمام این سختی‌ها بعد از برد شیرینی که به دست آوردیم، فراموش شد.

 

رستمی که برای دومین بار در این فصل بعد از ورود به زمین مسابقه در ثانیه‌های پایانی برای تیمش گل زد در این مورد خاطر نشان کرد: واقعاً گل زدن بعد از دقیقه 90 خیلی لذت دارد و دوست دارم دوباره این اتفاق را تجربه کنم. خوشبختانه در بازی با پدیده برای دومین بار در این فصل این اتفاق برایم رخ داد و خوشحالم که توانستم در برد تیمم نقش داشته باشم و زحمات همه بچه‌ها را تبدیل به گل کنم. ما تیم خوب و متحدی داریم و مطمئناً امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی درباره بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ است که قطعاً با آمدن جواد نکونام شرایط بهتری پیدا کرده است، ولی ما در این بازی به چیزی به جز برد فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/