شهر خبر

لطف‌الله‌نسبی: شرایط ملی‌پوشان تنیس روی میز خوب است/ هیچ حریف آسانی در مسابقات جهانی وجود ندارد


لطف‌الله‌نسبی: شرایط ملی‌پوشان تنیس روی میز خوب است/ هیچ حریف آسانی در مسابقات جهانی وجود ندارد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نسبت به کسب نتایج خوبی توسط ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمان جهان ابراز امیدواری کرد.

جمیل لطف‌الله‌نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط سه ملی‌پوش اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در هیوستون آمریکا اظهار داشت: جمعه شب به وقت محلی به این شهر رسیدیم. با توجه به اختلاف ساعت و مسیر طولانی، بازیکنان کمی با خستگی مواجه بودند. با این وجود دیشب اولین جلسه تمرینی را بین ساعت 19:30 تا 21 انجام دادیم. ملی‌پوشان رفته رفته خودشان را با این تغییر ساعت تطابق می‌دهند تا ان‌شاءالله دچار مشکل نشوند.

وی افزود: با توجه به اینکه نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در اختیار ما نیستند و در مسابقات خارج از کشور حضور دارند، درخصوص شرایط آمادگی‌شان فقط می‌توان به نتایج آنها استناد کرد. با توجه به اینکه نتایج خوبی هم می‌گیرند، بنابر این شرایط خوبی هم دارند. ان‌شاءالله آنها اینجا هم خوبی بازی کنند و رنکینگ هم ارتقا داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: امسال برای اولین بار هستش که بازیکنان از طریق رنکینگ جهانی دعوت شدند. در دوره‌های قبلی هر کشور می‌توانست 4 بازیکن اعزام کند، اما امسال به شکل است که هستند که 128 نفر اصلی در رنکینگ جهانی حضور دارند. جدول مسابقات نیز به صورت حذفی خواهد بود. امیدوارم ملی‌پوشان ایران خوب به جلو بروند و بردهای خوبی کسب کنند.

لطف‌الله‌نسبی در پایان عنوان کرد: شرایط اینگونه نیست که منتظر حریف آسان و ضعیف در همان ابتدا باشیم. در واقع شرایط از همان بازی اول مشکل است، اما امیدواریم که نتایج خوبی کسب کنیم.

 

انتهای پیام/