شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی

حادثه غم‌انگیز پس از انتشار عکس‌های خصوصی

حوادث

دختر دانشجو وقتی فهمید همسر سابقش عکس‌های خصوصی‌اش را در فضای مجازی منتشر کرده به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش مشرق،  عامل حادثه که تحت تعقیب پلیس قرار دارد پس از سرقت تلفن همراه همسر سابقش عکس‌های خصوصی او را در فضای مجازی منتشر کرد.

چند روز قبل زن و مردی در تهران به اداره پلیس رفتند و با شکایت از داماد سابقشان اعلام کردند، وی مدتی قبل گوشی دخترشان را سرقت و فیلم‌ها و عکس‌های خصوصی او را در فضای مجازی منتشر کرده و باعث شده دخترشان به زندگی‌اش پایان دهد.

پدر دختر فوت شده گفت: دخترمان پروانه ۲۴‌ساله بود و در یکی از دانشگاه‌های معتبر درس می‌خواند. مدتی قبل پسری به نام مقصود همراه خانواده‌اش به خواستگاری دخترم آمد. از آنجایی که دخترم در شهرستان مشغول به تحصیل بود ابتدا جواب رد دادیم، اما وقتی با اصرارهای مقصود و خانواده‌اش روبه‌رو شدیم قبول کردیم که آن‌ها با هم عقد کنند و پس از پایان تحصیلشان مراسم عروسی‌شان را برگزار کنیم. به‌هرحال دخترم با مقصود عقد کرد، اما مدتی که گذشت دخترم گفت رفتار و اخلاق مقصود تغییر کرده و اصلاً نمی‌تواند با او زندگی کند و تصمیم گرفته است از او جدا شود.

پس از تحقیق ما هم قبول کردیم دخترمان از او جدا شود و سرانجام از هم جدا شدند.

وی ادامه داد: مدتی گذشت که فهمیدیم او در شهرستان برای دخترمان مزاحمت ایجاد می‌کند. رفتارهای بد او ادامه داشت تا اینکه دخترمان به ما خبر داد روزی مقصود به جلوی خوابگاه او رفته و به زور تلفن همراهش را سرقت کرده‌است. مقصود به دخترم گفته است که تلفن همراهش را او کادو خریده‌است و باید همان لحظه آن را پس بدهد. دخترم راضی بوده تلفن همراه را پس بدهد و به او گفته بود که چند روز به او فرصت بدهد تا عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی‌اش را پاک کند، اما مقصود آن روز به زور تلفن همراه دخترم را سرقت می‌کند. پس از این دخترم متوجه می‌شود که شوهر سابقش عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی‌اش را در فضای مجازی منتشرکرده است. ما به دخترمان دلداری دادیم و به او قول دادیم که موضوع را از طریق قانون پیگیری کنیم، اما چند روز قبل مسئولان خوابگاه به ما خبر دادند که پروانه فوت کرده‌است. وقتی به شهرستان رفتیم متوجه شدیم او به خاطر اینکه عکس‌ها و فیلم‌هایش در فضای مجازی پخش شده به زندگی‌اش پایان داده است. من الان از مقصود به اتهام سرقت، انتشار عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی و تحریک دخترم به کشتن خودش شکایت دارم. با شکایت مرد میانسال پرونده به دستور قاضی رفیع‌زاده، بازپرس شعبه‌۷ دادسرای ویژه سرقت برای تحقیق در اختیار مأموران پلیس قرارگرفت. همچنین قاضی دستور بازداشت داماد سابق را صادر کرد.

منبع: روزنامه جوان