شهر خبر

سفارت آمریکا در ارمنستان هشدار داد؛

شهروندان آمریکایی از تردد در نواحی مرزی با آذربایجان خودداری کنند

شهروندان آمریکایی از تردد در نواحی مرزی با آذربایجان خودداری کنند

سفارت آمریکا در ارمنستان به شهروندان خود روز پنجشنبه با ارسالی ایمیلی، هشدار داد که از جاده کاراهونج - داویت بک و جاده کاپان - چاکاتن خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری نیوز ارمنستان، یک کارشناس نظامی در این کشور، با انتشار پُستی در صفحه فیسبوک خود، از ارسال ایمیل هشدار آمیز سفارت آمریکا در ارمنستان به شهروندان خود مبنی بر لزوم خودداری از تردد در مسیر جاده‌های مرزی میان این کشور و جمهوری آذربایجان خبر داد.

بر اساس این گزارش، «کارن ورتانسیان» طی سخنانی گفت که سفارت آمریکا در ارمنستان به شهروندان خود روز پنجشنبه با ارسالی ایمیلی، هشدار داده است که از جاده کاراهونج - داویت بک و جاده کاپان - چاکاتن خودداری کنند.

به گفته این کارشناس نظامی، در متن ایمیل ارسالی سفارت آمریکا در ارمنستان برای شهروندان آمریکایی آمده است: سفارت ایالات متحده در ایروان به شهروندان آمریکایی اعلام می‌کند که کارمندان سفارت ایالات متحده و خانواده‌های آنها از هر گونه سفر غیر ضروری بین روستاهای کاراهونج و داویت بک در بزرگراه M۲ و بین کاپان و چاکاتن در بزرگراه M17 منع شده‌اند. شهروندان آمریکایی باید در تردد در نزدیکی تمامی مرزهای بین المللی بین ارمنستان و آذربایجان احتیاط کرده و از سفر به نزدیک منطقه درگیری و خط تماس قره باغ کوهستانی خودداری کنند.