به گزارش برنا، غلامرضا عزیزی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان با حضور ۱۴ تیم از فردا یکشنبه ۳۰ آبان در خانه تکواندو برگزار می شود.

وی گفت: برای آماده سازی تیم بیش از ۳ ماه اردوی منظم با شرایط بسیار ایده ال برگزار کردیم که امیدوارم جام قهرمانی را در این دوره از مسابقات به نام ایران ثبت کنیم.

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان همچنین در خصوص حضور تماشاگران در مراسم افتتاحیه، افزود: تمام تماشاگران حاضر در مراسم افتتاحیه با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم حضور پیدا کرده اند، البته از تمام تماشاگران حاضر چه داخلی و چه خارجی پیش از ورود به مراسم تست  PCR گرفته شده و مشکل خاصی برای حضور آنها در مراسم افتتاحیه وجود ندارد.

عزیزی همچنین با اشاره به ممنوعیت استفاده از سمعک و کاشت حلزون توسط ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان تکواندو، تصریح کرد: کلیه مرببان و ورزشکاران حاضر در مسابقات قهرمانی جهان باید با اما و اشاره با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و استفاده از هر گونه سمعک و کاشت حلزون در جریان رقابتها غیرقانونی است.

وی در پایان در خصوص سطح تیم های خارجی حاضر در مسابقات گفت: تیم های شرکت کننده بویژه کره، ترکیه، اکراین، روسیه و قزاقستان از قدرت های برتر تکواندو در ناشنوایان هستند و پیش بینی قهرمانی با این تیم ها کار سختی است.