شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

اتفاق عجیب دربازار؛ کوییک در کورس قیمت به کوییکR رسید + جدول قیمت

کدخبر: 455839
کمبود عرضه موجب شد تا قیمت «کوییک معمولی» در بازار به «کوییکR» برسد.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودروهای داخلی نشان دهنده آن است که دو خودرو «کوییک معمولی» و «کوییکR» که تا چندی پیش در بازار با اختلاف حدود 10 میلیون تومانی  عرضه می شدند، امروز با توجه به کاهش عرضه کوییک معمولی شاهد از بین رفتن این اختلاف قیمت بودیم و به این طریق قیمت کوییک در بازار یک‌دست شد. به گفته فعالان بازار، خودرو کوییک با توجه به اسپرت بودن و اختلاف قیمتی با سایر خودروهای اسپرت در بازار دارد، توانست نظر قشر جوان جامعه را به خود جلب کند و این امر موجب شد تا به مرور شاهد افزایش قیمت مدل معمولی این خودرو در بازار باشیم. روند افزایشی که امروز به 2 میلیون تومان رسید و «تیباصندوقدار» هم امروز با رشد 2 میلیون تومانی در بازار عرضه شد.  

 رشد قیمت این خودرو به همراه «تیباصندوقدار» در حالی در بازار امروز ثبت شد که دلار در بازار امروز شکل ثابت به خود گرفته بود، با این حال این دو خودرو در بازار با رشد قیمت در بازار روبرو شدند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «کوییک معمولی» امروز با افزایش دو میلیونی، قیمت خود را به «کوییکR » رساند و در بازار با قیمت 186 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «کوییکR» هم امروز بدون تغییر 186 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا «تیبا صندوقدار» امروز افزایش دو میلیونی تومانی قیمت داشت و در بازار با قیمت 167 میلیون عرضه شد. اما «تیبا 2 معمولی» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 176 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «ساینا» هم تغییر قیمتی نداشت و با قیمت 180 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 342 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

سایپا 29