شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اسپورتیج

تصادف عجیب اسپورتیج در تهرانپارس+ عکس

تصادف عجیب اسپورتیج در تهرانپارس+ عکس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی خودروی اسپورتیج پس از برخورد با یک خودروی پارک شده در خیابان فرعی تهرانپارس خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی دراین‌باره گفت:‌ حوالی ساعت ۱۶ روز گذشته خبر واژگونی یک دستگاه خودروی اسپورتیج در یکی از خیابان‌های فرعی در محدوده فلکه دوم تهرانپارس به پلیس راهور اطلاع داده شد که درپی آن عوامل پلیس در محل حاضر شده و با خودروی واژگون شده در مسیر مواجه شدند.

وی با اشاره به اقدامات کارشناسی ماموران پلیس راهور اظهارکرد:‌ ماموران در بررسی های خود متوجه شدند که خودروی اسپورتیج با سرعت زیاد و بیشتر از حد مجاز در حال حرکت در یک خیابان فرعی بوده که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ پارک شده در حاشیه مسیر برخورد کرد. شدت این برخورد به حدی بود که اسپورتیج واژگون و متوقف شد.

همه‌خانی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودرو دچار آسیب دیدگی سطحی شد، گفت:‌با توجه به اینکه تصادف در مسیرفرعی رخ داده بود، ترافیکی در این منطقه ایجاد نشد، اما لازم است که رانندگان حتما توجه داشته باشند که در معابر فرعی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و توجه بیشتری به اطراف خود داشته باشند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از تصادف شدید یک دستگاه وانت پیکان با کامیونت متوقف شده در حاشیه راه بزرگراه یاسینی خبر داد و گفت:‌ این حادثه در ساعت ۶:۴۵ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی ورودی پمپ بنزین رخ داد و درپی آن وانت پیکان که در این مسیر در حال تردد بوده با یک دستگاه کامیونت که در این حاشیه این مسیر متوقف شده بود، برخورد کرد.

وی ادامه داد:‌شدت این حادثه به حدی بود که قسمت جلویی وانت پیکان کاملا جمع شده بود، گفت:‌ راننده این خودرو نیز در حالی که از ناحیه دست و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود، از سوی عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده وانت پیکان ناشی از خستگی و خواب آلودگی به میزان ۵۰ درصد و راننده کامیونت را به‌دلیل توقف در حاشیه راه به میزان ۵۰ درصد مقصر اعلام کردند.