شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پردیس

دزدان خشن جاده پردیس پای میز محاکمه

دستگیری

دزدان خشن جاده پردیس که به ۳۰ سال زندان محکوم شده بودند، با شکسته شدن حکم مجازات‌شان برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از سال۹۶ و به دنبال شکایت زن جوانی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این زن در شکایت خود گفت: «در پردیس همراه پسر خردسالم منتظر تاکسی بودیم که یک خودروی پژو با دو سرنشین مقابل‌مان توقف کرد و با گفتن مقصد، سوار شدیم. پس از طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داد و وارد جاده‌ای خلوت شد. او و دیگر سرنشین خودرو، با تهدید هرچه پول و طلا همراه داشتم، سرقت کردند. برای حفظ جان پسرم در برابر آنها مقاومتی نکردم.»

در ادامه ماموران دو متهم را شناسایی کرده و با تایید هویت آنها از سوی این زن و مردی که از او سرقت شده بود، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. پس از محاکمه، هرکدام از سارقان به ۱۵ سال زندان محکوم شدند. اما این رای با توجه به این‌که متهمان منکر سرقت از زن جوان شده بودند، شکست و آنها برای دومین بار پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه زن جوان با طرح شکایت خود گفت: «من مطمئن هستم این دو نفر از من سرقت کرده‌اند و از آنها شکایت دارم.»

در ادامه مرد جوان هم برای سارقان درخواست اشد مجازات کرد. وقتی نوبت به دفاع دو متهم رسید، آنها منکر سرقت از زن جوان شده و گفتند سرقت از مرد جوان را قبول داریم. پس از دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: جام جم آنلاین